Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Mart 11

Geçerken Uğradım..

Uzun zaman oldu yazmayalı ama kimseninde bi yerinde olduğunu düşünmüyorum. O yüzden nerdeydim detaylarına giripte kafa yapmaya niyetim yok.! İşim gücüm vardı kardeşim.!
Devran döndü durdu ve başladığım yere uğrayıp bi bakmak istedim. Buranın bana kazandırdıklarını hatırlamak için geldim geri demek isterdim ama hiç bi skim kazandırmadı be arkadaş. Bir iki arkadaş bir kaç boş muhabbet ve yaşanan bitenen saygısızca günler, geceler...
Kadriye'mden gerisi yalan be abi. Varsa da o yoksa da o. Sevgi saygıyla selamlar gözlerinizden öperim. Nereye gidiyosun ne güzel osuruyoduk dediğini duyar gibiyim. Ama unutma ki ben toplum içinde osurmayı sevmem. Kal sağlıcakla...

2 yorum:

Özzey dedi ki...

selam, ben ozzeinep belki hatırlarsın. eskilerden kimler var diye bakınırken bi seni görebildim takip ettiklerimden, bir de eserce vardı evlenmiş :P Profil resmin hala aynı bu ne istikrardır arkadaş hayran kaldım :) . ben sayısız blog açıp kapattım ama görüyorum ki bazılarının profilindeki foto bile aynı :P

bence yaz yine arada... bırakma. bana da beklerim

Yiğit dedi ki...

gelicem söz:)