Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Haziran 21

Mesaj Kaygısı...

-Bugünümü mahfettin, zaten bu seninle son görüşmem, Bu hattı da kırıyorum. bir daha da beni asla arama..!!
-Bugünümü mahfettin, zaten bu son görümemiz olur herhalde, bir daha asla aramam seni..!
-Bugünümü mahfettin, zaten bi daha da ne zaman görüşürüz bilmiyorum, aramasam daha iyi olucak sanırım..
-Bugünümü mahfettin, görüşmeden durabiliyorsun demek ki, ben aramasam hiç aramıcaksın..
-Bugünüm mahfoldu, beni ne kadar üzdün farkında bile değilsin. Sen mutluysan böyle sorun değil.
-Bugünü böyle hayal etmemiştim. Neden beni üzüyorsun...
-Müsait olduğunda görüşürüz..

Aşık bir insanın başlangıçtan sonuna kadar mesajının evrim sürecini görmekteyiz. Son mesaja kadar asla gönderemediği bu mesajın başı böyle sonu en sondaki gibidir. Biz bu evrim sürecine ilişkiyi bitirecek cesareti kendinde bulamama diyoruz. Tıpta çaresi yoktur ve ayrıca göte giren şemsiye de açılmaz. Yusuf'a bu konular hakkında danışıyorum ama adam oralı bile değil. Ciddiyetini sevdiğim arkadaşım:)) Tek derdi beni düzeltmek.
Bilim adına yaptığım bu açıklamadan sonra çeşitli seminerlerden gelecek olan tekliflere açık olduğumu belirtir hepinizi gıdıklarım. Görüşmek dileğiyle esen kalın..

Hiç yorum yok: