Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Mayıs 17

Maliyetine satışlar deyipte bana geçirmeye çalışanlara sesleniyorum. Geçiremezsin, Geçirttirtmem ulan.!!

    Selam yavrukuşum,
   Başlıktan da anlayacağın üzere alışveriş haftasındayım. 2,5 hafta oldun sanırım yurtdışına gittim geldim. Öyle morali bozulupta düzeltmek için alışveriş yapmaya gitmedim tabi. Erkek adamız ulan neyin tribine giricem öyle.! Neyse uzun lafın kısası Ebeveynlerimi ziyarete gittim. Hasret gidermek birazda borç para almak için. Malum yeni işimde eskisi kadar kazanamayan ben, masraflarımdan da kesemediğim için yaşamımı idame ettirebilmek için birilerini sömürmem gerekiyor. Asalak olarak yaşadığım tek bünye de ailem olduğuna göre babamı dolandırıp yeni iş kuracağım bahanesiyle bir miktar borç aldım. Cebinde para görünce napcağını sapıtan her insan gibi sanki piyangodan para çıkmışcasına yeni eşyalar, hatta yeni bir araba hayaliyle geçen geri dönüş yolculuğum sonrasında kendimi Kadriye'mle birlikte bir alışveriş merkezine attım. Marka konusunda pek takıntısı olmayan ben Marka manyağı olarak adlandırabileceğim Kadriye'mle alışverişe girişince Allah ne verdiyse doldurduk tabi. İş pazarlığa gelince ben pek beceremiyorum. Kadriye başladı pazarlığa. Marka mağazalarının o meşhur "etiket fiyatı yapabileceğimiz bişey yok" şeklindeki göt ayaklarını geçip pazarlığa giriştik. Abi şöyleydi, beyefendi böyleydi. İnanın yapabileceğim bişey yok, en son maliyeti bu kadar bu fiyattan aşağı veremem laflarının sonrasında laf döndü dolaştı maliyetine veriyorum beyefendi daha fazla yapabileceğim bişey yoka kadar geldi. Bende cevap olarak maliyetine veripte para kazanmıyorsanız ben sizi zorda bırakmak istemem. Almak istemiyorum hiçbirini dedim. Adam bi değişti, morardı biraz daha zorlasam saldıracak bana yani o derece. Sanırsın ben onun verdiği fiyatı ödemek ve gösterdiği malları almak için sözleşme imzalamışım. Buraya kadar normal geçen süreçte esas sorun aynı markanın bir başka şubesine gittiğimde anormalleşti. Hazır beğenmiş biri olarak gittiğim mağazada bana maliyeti dediği rakamlara düştüğünü görünce beynime kan sıçradı. Ulan biz aşağı mahallede dilenip yukarı mahallede dağıtacak adammıyız.! Ayaküstü bize geçirmeye çalışması beni acayip sinirlendirdi be dostum. Gidip mekanını dağıtasım, adamı alıp dağa kaldırasım geldi ama, yaptığım gelecek planları buna engel oldu. Şimdilik aktaracaklarım bu kadar bebeğim. Herşey yolunda. Sevdiceğim her zamanki güzelliğiyle yanımda. Gelecek planlarımdaki yerini halen muhafaza ediyor. Başka yaaa bambaşka...

1 yorum:

PisPatria dedi ki...

hahah kazığı yemediği için sinir yapan adam selam. kadriye olmasa napıcaktın acaba sen :)

bu kadar ara vermen yüzünden epeyce merak etmiştim sebebini de detaylıca öğrenmiş oldum.

sen yokken buralarda aman da neler oldu demeyeceğim hiç bişi de olmadı hani :D

işler güçler vsler...

sağlıcakla..