Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Nisan 12

I Just Wanted to Say..!


Bu resmi arşivde buldum. Kimi gördümde yanıma yakışıyomu diye denedim. Ya da internette birine denk geldim resim gönderdi de boyu boyuma yüzü yüzüme yakışıyomu denedim hiçbir fikrim yok:))) Ayrıca üstündeki yazıyıda bu resme yapıştırmış bırakmışım. Neler konuştum kimbilir de bana dert oldu bana bu resimdeki arkadaş. Hayat ne kadar tuhaf, bir zamanlar nefret kustuğun insanları yeri geliyo hatırlamıyorsun bile. Halbuki bana nefret unutulmaz demişlerdi. Demek bende bi anormallik var...

O değilde sebastian ne var biliyomusun;

Aşk, yanında geğirdiğinde bile "yarasın aşkıma" lafını duymaktır.

2 yorum:

PisPatria dedi ki...

nerdesin yahu yine

Yiğit dedi ki...

Yoklardayım Nar'ım:) Anne-babamı ziyarete gittim özetle. Babamdan fırçamı, anamdan sevgiyi alıp dönüverdim. Geldim velhasıl.)