Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Mart 3

Cazibe..

Dünya..
O kadar fazla güzelliği var ki insanı cezbeden, kimse ölmek istemiyor. Bağlandıkça bağlanıyor sevdikleri gidiyor olsa bile.
Otobüs...
O kadar fazla eziyeti var ki insanı iten ama kimse inmek istemiyor. Neyi cezbediyor bu kadar anlayamıyorum. Oturan insanlara bakıyorum da sanki o koltukta doğmuş gibiler. Öylesine yerleşmiler ki koltuklarına sanırsın babası yaptırmış koltuğu ona miras bırakmışta hiç inmeyecek.
Evet...
Otobüse arabam bakımdayken biniyorum. Ve o koltuğa yapışık insanlara hep imrenerek bakıyorum. Ah babam ah almadı bana bi otobüs koltuğu...

3 yorum:

KIZILGIN (Selnur Güneş) dedi ki...

otobus koltuklarında kurulan hayalleri başka nerede kurar ki insanlar? :)

Yiğit dedi ki...

sanırım yavaş yavaş anlıyorum:))

Gürhan dedi ki...

biyerde herşey 'babanızın parasıyla alındı onlar' fikrine kayıyor :)