Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Şubat 24

Özgüvenin zirvesindeyim.! Yakarım ve de yıkarım..!!


Issız bir caddede araba bekleyen bir bayanın başına gelebilecek en güzel şey, karşısına benim çıkmamdır. Ben diye demiyorum aşırı yardımseverimdir. Sınır tanımam rekorları altüst ederim. Kralıyla da kapışırım. Evet budur.!
O ne özgüven o... (O reklamdaki kız ne kadar tatlı dimi lan?)
Noldu? Zortuna mı gitti?
Zortla olum o zaman oracıkta.!!
Bi de noldu biliyomusun? Eğitime gittik cümbür cemaat. Anasını sattımın memleketinde eğitimden başımı kaldırsam belki ticarete atılcam ama inan fırsat vermiyolar. Lan yoksa bunlar benim ticarete atılıp piyasaları darma duman etmemden korkuyolarda ondan habire beni bişeylerlemi meşgul ediyolar laaaa. Olabilir. Ama en fazla 5 sene sonra geliyorum abicim. Yeterli birikimi elde etmeme 5 sene kaldı. Ondan sonra gelsin şubeler, gitsin eğitimler..! Konu dağıldı lan bi dk:))
Eğitimde işte bi tane kızcağız vardı. Acayip güzel bişeydi. Halen aklımda. Gerekli bilgilerini aldım zaten. Neyse böyle bi pıtırcık hareketler yok işimi seviyorum, yok böyle aşığım işime. Çay molasında dedim ki; "İşine olan aşkın beni çok etkiledi. Bir işyeri açsam bu sektörde ne kadar bi süre maaşsız çalışırsın?" Baktı öyle mal mal ve tabiki maaşsız çalışmam dedi, cırtlak kahkahasıyla birlikte. "O zaman seviyorum ediyorum ayaklarını bırak kızım, hepimiz para için çalışıyoruz" dedim. Ve ordan hızla uzaklaştım...

6 yorum:

Pickurusu dedi ki...

bu dişi şahısı kadriye biliyo mu yiğit :))

Yiğit dedi ki...

sesin kesik kesik geliyo. sanırım çekmiyo telefon. Kapat ben seni ararım:))))

Pickurusu dedi ki...

içim çömeldi bak dayanamadım, oraya geliyorum, 30M deyim şimdi heheh

Yiğit dedi ki...

havalimanındayım ondan çekmiyo. heh uçakta yanaştı. indiğimde ararım ben seni:)))

seyma dedi ki...

pıtırcık hareketler:)))

Yiğit dedi ki...

bildiğin pıtırsu işte...