Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Şubat 6

İçim dışım şifre doldu...

İyi akşamlar abidin.


Az önce ne farkettim biliyomusun? Nerden bileceksin..! O kadar fazla yere üye olmuşum ki şifrelerin hafızamda kapladığı yer nerden baksan 10 terebayt yapar. Allah'tan doğuştan gelen bi yeteneğim var da şifreleri unutmuyorum. Hatta unuttuklarım ve ara ara girmediğim yerlerde zırt pırt mailler gönderip sağolsun hatırlatıyorlar. Önüme gelen yere üye olmuşum lan. Çakma çakma adreslerde avantaj varmış sanıp üye olmuşum. Şimdi o üye olduğum yerlerden gelen "3 ayda 5 cm", "erken olmasın geç olsun", "Büyük düşünüyorsun, o halde sen de gel" gibilerinden merakımın kenarından bile geçmeyen maillere muhatap oluyorum. Girmesi çok kolay ama çıkması neredeyse imkansız olan bu sitelerde müşteri hizmetleri numarasını da korkumdan (hani ararsam tabeladan geçirirler, kol gibi fatura gelir) arayamıyorum. Ne işim vardı da abone oldum demekten kendimi alamıyorum. Sen sen ol abidin; mutluluğun resmini yapacaksan hiç bir yere üye olmadan yap. Bak ben oldum çekiyorum şimdilerde. Seni çok seven Yiğit...

2 yorum:

LuCkyLuKe dedi ki...

10 terebayt?:)

Yiğit dedi ki...

eee:)) Bildiğin terebayt işte. Giganın 2 büyüğü:))