Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Şubat 21

Bir psikopatın kronolojisi.


Adı : S....
Şehir : Çanakkale
Yaş : 23
-1989  - Aynı mahallede doğup büyüdük
-1993 : İlkokuldan birlikte mezun olduk ve ilkokulda kızlarla daha iyi anlaştığı için lakabı genelde abuk subuktu.
-1997 : Lisede okurken arkadaş çevremiz ayrıldı. Ben daha çok çalışkan grup diye adlandırdığımız kişilerle o ise teneffüslerde çayırda çimende sigara içen grup arasındaydı.
-1999 : Üniversiteye giderken onun artık okumadığını ve arkadaş grubunun artık daha da beter hale geldiğini kendisinden öğrendim. Yarı ayık kafasıyla bana başından geçenleri anlatmıştı.
-2001 : Arabamı servise götürürken yolda karşıma çıktı. Ayakta duracak hali yoktu ve ağzı leş gibi tiner kokuyordu.
-2003 : Adam yaralamaktan içeri girdiğini öğrendim. 7 yıl hapis cezası almıştı ve İstanbula Metrise gönderilmişti.
-2011 : Yolda karşılaştım S. ile. Sessiz sakin bi hale gelmişti. Filmlerde görürsün hani. Akıl hastalarına elektroşok uygularlarda kendinden geçer ya. Bilinçsiz boş bakışlarla gezerler. Bildiğin o haldeydi.
-2014 : Gece yolda karşılaşsan yolunu değiştireceğin bir hale gelmişti. Göz altları kararmış elmacık kemikleri yerinden fırlamış ve yaşayan ölü biri olmuştu. Uyuşturucu kullanıyor olduğunu o gün anladım.
-201* : Tekrar hapse girmiş yeni öğrendim.
Acaba "Kelebek etkisindeki gibi geçmişe dönsem ve teneffüste "S. boşver çayırı çimeni gel birlikte takılalım desem" faydası olurmuydu? Asla cevabını öğrenemeyeceğim bir soru bu. Bildiğim ise S.'nin bu hale gelmesinde herkes kadar benimde suçum olduğu.
Grşrz dünlük. Aktaracaklarım şimdilik bu kadar...

5 yorum:

Muzurella dedi ki...

Bence yaşadığımız her şeyden %100 biz sorumluyuz.
Ama sen de haklısın insan elinin uzanabileceği her şeyi değiştirme şansı üzerinden geçmişi düşününce diğer ihtimalleri hesaplamaya çalışırken buluyor kendini..

Yiğit dedi ki...

sorumluyum evet.!

seyma dedi ki...

kaç s den sorumluyuz her birimiz kim bilir?

Yiğit dedi ki...

Öğrenicez elbet..

caglab dedi ki...

yuh. nerden bileceksin yahu olayların bu boyuta geleceğini.. bilsen zaten yanında olurdun değer vermişsin yazmışsın buralarda. kendini üz ama sonra bir de kader de.