Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Ocak 17

Zamanı değerli kılan herşeye Aşığım.!


Selam dünlük. Ömür sayacı ekledim bloguma. Ne kadar tuhaf bişeymiş bu ya. Eğer normal bi ortalamada yaşarsam 75 sene falan yaşarım:))) Bu ortalamaya göre kalan günüm, saatim, dakikam ve saniyem var sayaçta. Bu dahiyane fikirle kafamı doldurarak beni darma duman eden Kadriyeme zamanın önemini bir kez daha hatırlattığı için aşkımı dolu dolu itiraf eder, güzel gözlerinden öperim. İyiki varsın Kadriyem. Kadrini kıymetini her zaman bildiğim. Sürem bittiğinde de yanımda olman dileğiyle:)

2 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

ay kimi görüyorum burada!!
her saniyenin ömürden geçtiğinin farkında olmak şahane ama şu sayacı sevmedim ben. körü körüne bakmak, "zaman da geçiyor be.." demek yerine çoktan harekete geçmek lazım diye düşündüğüm için.

Yiğit dedi ki...

Hoşgeldin Beyaz Büyüm. Fikir Kadriyemden çıktı. Kıramadım anla işte. 3-5 gün sonra kaldırırım laf aramızda. Kesin olanı bırakıp ihtimalin peşinden gitmek yaşamla ilgili zaten. Ölüm kesin, yaşam ihtimal. Aynı fikirdeyim seninle:)