Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Ocak 9

Köpek gibi sevenler gördüm..


Selam koçum. Kış günü araban bozulursa nolur? E tabi otobüse talim edersin. Otobüste her zamanmı oluyo yoksa benim araba bozuluncamı millet azıyo anlamadım.Yine yiyişen sevgililere denk geldim aga. Ama öyle böyle değil yani. Arka kapının iniş virajında bı kıstırmış kızcağızı (kızcağız diyorum ama kim kimi yiyo belli değil aslında) ben diyim 15 dk sen de 25 dk bitmek bilmedi. Lan hemde gözümün önünde. Yapmayın etmeyin demek isterdim ama uzun zamandır böyle filmler izlememiştim. Diktim gözlerimi ve bunları izledim. Kızla ara ara göz göze geldik ama fingirdek gülüyo durmadan:)) Hani ne yaptığının ve nerde yaptığının farkında olup heşeyi göze alan sokak köpeğinin çaresizce ayrılamaması vardır ya o geldi gözümün önüne. Keşke otobüse binerken bi şişe su alsaydım, dökerdim üstlerine ayrılırlardı diye düşündüm ama sonra hayal aleminden uyanıp kendime geldim. Bizde sevdik bizde seviştik be günlük. Ama bu mu sevmek? Bu mu hasret gidermek. Benim için hasret gidermek sarılıp saatlerce öyle kalmak, kaşık olup uyuyakalmaktır. Otobüse kadar düşmedim henüz. Düşenlerin kurtulduğu günleri görmek dileğiyle. Artık sevişmekte bi manyaklaştı be adamım. Ya da siktiret dimi kim nerde yaparsa yapsın biz önümüzdeki maçlara bakalım...

2 yorum:

Linn dedi ki...

http://a1201.hizliresim.com/t/9/1pjc2.jpg

Yiğit dedi ki...

:))))) Bu kadar masum değildi ama aynı duygularla anlatmamıştım:)) Yoksa o duyguylamı izledim ben ya:))))