Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazar, Ocak 8

Elbette...

Sevgi dolu insanların kelimesi bu elbette. Elbette lafını kullanan çağrı merkezi çalışanlarına acayip şekilde hastayım. O kadar yapıcı o kadar ruhumu okşayan bi kelime ki. Elbette dediği an karşımdaki insan yaşı müsaitse evlenesim, değilse önünde saygıyla eğilip elini öpesim, iki arada bir deredeyse ne yapacağımı bilemeyesim var. Öyle işte. Aradım çağrı merkezini yine malum operatörün. Yiğit Bey elbette size yardımcı olacağım, Lütfen hattan ayrılmayın dedi. Bilmedi ki ben bana elbette diyeni lütfen demese bile 45 dk beklerim. Bilseydi dermiydi? Demezdi lan. Neyse kız bekletti tabi beni 15 dk. Sonra ben kalsın dedim. Sen nasıl istersen öyle kalsın dedim. Aslında sinirliydim ararken ama beni bir elbette lafıyla tavladı çapkın. Velhasıl merkez aktaracaklarım bu kadar. Ne demişler La şantimi kantare, osuruktan tayyaare.. Böylesi saçma bir anlatımın adam gibi biteceğini ummamıştın sanırım. Özlü bir sözle kapatıyorum yazımı.
Bizim anadoluda bi laf var.
"Eşşeğe şaka yap demişler. 'osurmuş'"
Hepiciğinizi gözlerinden öper, nice yıllara hep beraber girebilmeyi nasip etmesini dilerim Allah'tan.


candan erçetin elbette | izlesene.com

7 yorum:

pickurusu dedi ki...

ameno :)
karakutuyu özlemişim be adam

Yiğit dedi ki...

bende özlemişim:))

lunelyyn dedi ki...

malum operatörün ismini merak ettim şimdi halk senden açıklama bekliyor :)

Yiğit dedi ki...

turkcell tabiki. O kadar reklam yapıyolar yazık ya değiştiremedim:)))

lunelyyn dedi ki...

iyi günler turkcelle hoş geldiniz size nasıl yardımcı olabilirim :) bak öle turkcell çalışanları hakkında dedikodu yapma bende onlardanım ona göre :)

lunelyyn dedi ki...

iyi günler turkcelle hoş geldiniz size nasıl yardımcı olabilirim :) bak öle turkcell çalışanları hakkında dedikodu yapma bende onlardanım ona göre :)

Yiğit dedi ki...

güzelliğinden anlamam lazımdı:))) Kötü bişey söylemedim zaten be:))