Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Ocak 10

Bıraktığım yerde otluyosun diyeceedim, diyemedim kuzen..



Hi baby. Chatimin zirvesinde bir gün geçirdim bugün. Çok eskiden takıldığım bi site vardı. Bildiğin chat odası lan işte. Bi ara aşkım bebeğim diye yandığım tutuştuğum bi kız vardı sanal aşk adına yaşanacak ne varsa yaşadığım. O geldi durduk yerde aklıma da bi dedim gidiyim bakıyım ne var ne yok. Girdim siteye aha bi baktım bizim kız hala orda. İsim aynı, tarz aynı. Yetmez gibi yaş aynı. En az 5 sene önce 23 yaşındaydı hala 23 yaşındaymış bizimki. Gelişmemiş olduğunu halen aynı yerde otluyor olmasına bağladım bende. Hakaret etmedim ama. Yeni tanışıyormuş gibi 20-30 dk sohbet ettik. Anlattı anlattı. Sonra bende yeni tanışıyomuşçasına heyecanla nerden nerden nolursun msnini ver gibilerinden istedim tabi adresini. O da verdi. Ordan anladım zaten aynı kız olduğunu. Lan bari mail adresini değiştir diye bişey var. Onu verince üzüldüm kendime. Lan ben bunamı aşık olmuştum diye. Ama sonra aklıma geldiki bende o zamanlar şimdi olduğum gibi değildim. Misal bu kadar zengin değildim:))) Fakir adam daha bi duygulu oluyo daha bi bağlı oluyo be günlük. Para olmayınca veriyo kendini gönül zenginliğine... Varlığım benden meğer maneviyatımı almış götürmüşte haberim yokmuş. Efenim? Hadi ordan be sebastian.!:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

aha zengin adam.
goşun. Alla Alla Allaa...

Yiğit dedi ki...

o derece demek:)))