Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Ocak 26

An'larım başkasıyla dolu, Anı'larımdasınız artık..!


İyi akşamlar kuzen.


Başım acayip kalabalık olmasına karşın not almadan duramadım. Uzun zamandır görüşmediğim iki kız arkadaşımdan ayrı ayrı olmak üzere mailler aldım. Biri zamanında nişanlanmanın direğinden döndüğüm T., diğeri ise Kadriye ile aramıza inanılmaz benzerliğiyle bi çırpıda girmiş olan ailesi ile bile tanıştığım ancak Annemin "Napcan olum Sen O'nu Kadriye var ya zaten hayatında" dürtmesiyle irkilerek Kadriyeme geri döndüğüm M. (Böyle T. M. yazıyorum sanki polis operasyonunda yakalanmış zanlılar gibi oluyo ama artık o kadar da hatrım olsun be yavrucum) T. diyordu ki; halen hayatımda kimse olmadı. Senden sonra halen aynıyım. Geleceksen gel artık. M. diyordu ki ; bu sene olmadı ama seneye evleniyorum. Ve kapanıyorum artık. Her ikisine de cevap olarak bişey yazmadım. Mail adresim kapanmışcasına görmezden geldim. T ile M birbirine çok benzer şeyler yazmış aslında biri kısa ve öz yazmış diğeri daha samimi olmuş. Her iki mail de ruhumu okşamadı değil. İz bırakabiliyor olmak ve halen hatırlanıyor olmak iyi ama yüzüme karşı neler derlerdi bilemiyorum. Ki T. çok aşırı tepkiler vermiş beni yerin dibine sokmuştu. M. güzelliğinin verdiği etkiyle dünya s.kimde değil triplerindeydi. Her güzelde vardır 30 yaşına kadar bu tripler. Eee M artık 27'sine dayandı yavaş yavaş malın iyisinden anlamaya başladı:)) Kendimi daha fazla methetmiycem. İkisine de burdan sesleniyorum. İkinizle de yaşanmış güzel anılarım var hayatımda ve anı olarak kalacak artık hepsi. Sizi anılarımdan alıp tekrar anlarıma sokmaya hiç niyetim yok. Böyle çok daha güzelsiniz benim için. Bundan sonraki hayatınızda başarılar diliyorum. Ben Kadriyemle mutluyum ve eminim ki daha da mutlu olucam. Görüşürüz yavru kuşlarım. Sizi zamanında çok sevmiş olan Yiğit..

Hiç yorum yok: