Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Şubat 26

Ben ne kaybetcem olum, onlar kaybeder.!

Hayat o kadar acımasız ki, memleketine gittiğinde herkesin seni özlediğini sanarsın da ona göre kendine çeki düzen verirsin. Aaaa sonra bi gidersin bi bakarsın köydekilerin hiiiiiç umrunda bile değil senin geldiğin. İşte hayat bu kadar acımasız. Yiğitmi gelmiş başçavuşun eşşeğimi gelmiş.! Ama bunlarında hesabını soracam hain hemşehrilerim.! Bi daha da gelirsem lan. Ondan sonra beyin göçü oluyo. Olur tabi.!!


Bi de bu resimdeki slogana hasta oldum. O nasıl bi slogandır lan mına koyim:)) Kim nereye girmiş nasıl girmiş pek merak etmezdim ama buna tıklamadan edemedim. Hee okuduğum haberden bi şey anladım mı ayrı konu. Zaten tarihi de baya eskiymiş abicim. Neyse bayramda da gitmicem köye zaten. Bak yine aklıma geldi..!!

Pazartesi, Şubat 21

Kıskanmak var imrenmek var. Ben bildiğin kıskanıyorum.!!


Yeteneksizim Türkiye. Evet evet bu yetenek programını her izlediğimde kendimi daha kötü hissediyorum. Ulan elin 5 yaşında veledi çıkıyo sesse ses, danssa dans döktürüyo arkadaş. Bende hiçbi numara yok. Heee tarzancada olsa ortama girince eski türk filmindeki çılgınlar gibi dansın dibine vuruyoruz ama çık piste iki hareket göster deseler yeni gelin triplerindeyim. Hele dün akşamki iranlıyı izledikten sonra tamam dedim arkadaş.! "Bir daha yetenek programlarını izlemeyeceksin Yiğit.!" Aklım almıyo bu Aref'in yaptıklarını. Ve ayrıca yarışma formatının dışında olduğunu düşünüyorum. Hani Türkiye'nin yeteneğini arıyoduk? E bu çocuk iranlı değilmi arkadaş. Gitsin iranın Yetenek Sizsiniz İran'ında yarışsın. Benim ülkemin evlatlarıda kazanacaksa kazansın yarışmasını da parasını da.! Şaka bi yana nasıl bişeysin sen koçum ya. Koskoca ülke de şu çocuğun yaptığı numaraları yapacak bir adam çıkmadı ya o da ayrıca zoruma gidiyo abicim. Yazdıklarımdan da anlaşılacağı üzere ben bu adamı çekemiyorum arkadaş. Onun yerinde ben olmalıydım ben olmalıydım.! :)) En son satıcam tası tarağı Afrika'nın dibinde bi kasabaya yerleşçem o olacak. Ama ya orda da ayaklanma çıkarsa? Neyse Çanakkale'ye giderim artık. En azından memleketimdir. Orda beni anlarlar. Sahip çıkarlar..

Cumartesi, Şubat 19

Sorumluluk bizde Irsi, Babamdan bana geçti..!!


Benim beğendiğimi babam beğenmez,
Babamın beğendiğini ben beğenmem.
Yoksa ben zurna mıyım? haa?

Ne güzel söylemiş ünlü düşünür İsmail JK. Evet ismailden jimnastik kulubü daha güzel olurmuş aslında şarkıcı eksik kalmış onu tanımlamak için. Konumuz ismail değil yavrum korkma sakın. Henüz o kadar zalim olmadım. Nolcak lan böyle. Altı ayda bir arayıp halimi hatrımı sorduktan sonra, ne yaptın lan zibidi hala evlenmiyomusun diyerek sorumluluk sahibi olunuyosa, ben eski sevgililerimin çok büyük haksızlığına uğramışım. Oysa ki ben her gün arıyodum mına koyim hal hatır soruyodum. Ama benden sorumsuzu yoktu. Heee bunda tabiki hatalarım var yok demiyorum. Ama ben sorumlu biriyim be abi. En kısa zamanda evime gidip babamla yüz yüze bazı konuları görüşmem gerekiyor. Hem gitmişken anamıda görürüm. Hem Ewa'yı da görmüş olurum. Kaç ay oldu özlemiştir beni:)) Yoksa benim O'nu özlediğimden değil hee. Dedim ya sorumluyumdur her konuda. En ince ayrıntısına kadar düşünürüm abicim..!!

Cumartesi, Şubat 12

Hastayken sanıyorum ki bütün dünya sabaha kadar sokaklarda eğleniyo, bi ben yatıyorum.!


Selam kuzen. Her tarafım yara bere içinde. Hastalığı atlattım ama götü başı patlattım aga. Hastayken estetiğim düzgündü en azından. Şimdi ateşten dolayı ağzım gözüm yara oldu. Beş yaşındaki yaramaz veletlere döndüm be abicim. Sosyete bi süre bensiz kalacak haber verdim. Onlar da tabi anlayışla karşıladılar. Tabi Yiğit baba ne demek sen yokken bi süre alemlerde hayat duracak ama napalım mecburen idare edicez dediler. Bütün bunlar bi yana Kadriyeme sokulamıyorum hastayım diye. Hasta edicem diye korkuyorum bitanemi. He gerçi sokulamıyorum derken karantina da değilim de yine de buram buram yanıyorum agacım. Bizi biz yapan ihtiyaçları inkar etmek, kendimizi inkar etmektir ne de olsa. Doktorlar pıspıslar verdiler. Bunla da geçmezse eğer öksürüğün sabun fabrikasına göndercez seni dediler. Bende kırdım boynumu napalım kaderimse çekerim dedim. Kabullenme konusu gündeme geldiğinde 48 eyvallah gücünde oluyorum arkadaş.! En güzel tarafı bu hastalığın, işyerinde kimsenin üzerime gelmemesi oluyo. Ne deseler hastayım diyip yapmıyorum. Kızlar bu durumdan baya bi şikayetçiler bakışlarından anlıyorum ama pekte sikimde değil açıkcası. Önemli olan benim psikolojim. Akşama kadar fosur fosur uyuyorum resmen şirkette. Bu satırları da akşam 5 çayımı içip yarım saat kestirdikten sonra sana yazıyorum. Düzeliyorum abicim artık. Yarın akşam tam performans sahalarda olmam lazım. Özledim be arkadaş. Teninin kokusunu özledim anlıyomusun beni hı anlıyomusun? Heh anlıyosan sorun yok. Anlamıyosan geberdürüm biliyosun.!

Salı, Şubat 8

Mim Kemal Öke..


Rory arkadaşım beni mimlemiş. Uzun zamandır kimse tarafından mimlenmemiş olduğumdan olsa gerek baya bi şaşırdım lan. Kim beni iplesin de mimlesin dimi ama?:)) Sorusu da gayet güzel. "-Hangi çizgi film karakteri olmak isterdiniz?"

Düşünmeme bile gerek yok.Tabi ki

Johnny Bravo:))

Cartoon network izliyorsam halen, bunda Johnny'nin payı çok büyük. Bir erkeğin yapmaması gereken ne kadar şey varsa onda görebilirsiniz. Bunun yanında komik olması da cabası. Heee bi de Ed, Edd ve Eddy var ama onlar Johnny'nin yanında üçü ancak bir gelip terazinin kefesini dolduramazlar:) Okuyan herkes mimden nem kapabilir. Tek tek yazamayacak kadar halsizim inan. Tekrar tşkler Rory:))

Cumartesi, Şubat 5

Hastayım, Hiçbirisi diyorum, d) hiçbirisi..!!

Timsah.com
İzleyin:

Ya ben zamanında bu videoları nasıl görmemişim arkadaş. Koptum resmen. Acayip hastayım arkadaş bu arada. Geberiyorum öksürükten. Bi başıma evimde ruhumu teslim edicem diye korkuyorum. Genç ölümlere alıştı gerçi ülkemiz. Beni de bi çırpıda unuturlar. Kimleri unutmadık ki...