Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Temmuz 28

Öncesinin sonrası..

Kaç gündür dinleyip dinleyip duruyorum bu şarkıyı.!
Elif'i hatırlatıyo bana biliyomusun? Elif çok iyiydi aslında ama ben kıymet bilmediğim için gitti. Kaç gündür nedir bu pişmanlıklarımdan çektiklerim. Hani pişman olmuycaktın Yiğit? Hani dönüp arkana bakmak yoktu? Noldu? Tutmadı dimi? Evet tutmadı...

Geçen gün sözlerini yazdığım bu şarkının sözlerini okuyarak hiç bi anlam ifade etmediğinin farkına vardım. Özellikle nakarattaki çocuğun sesi çok güzel. Heee bu şarkıdan Elifi hatırlamamın nedeni onu koyu bir Sago hayranı olmasıdır. Sözlerime şimdi yazdığım bir eserle söz veriyorum yavruceylanım. Bak gör bu şiirler patlar gider bi yerde şarkısı yazılır demedi deme..!

Şimdi nerede bi sagolu görsem,
Ne zaman sagonun yanından geçsem
Kalbime kahrolur gözlerime nem.
İlk aşkım sagocum elifim benim...





abluka alarm & sagopa kajmer - unut dedi hatıram izlesene.com

Hiç yorum yok: