Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Çarşamba, Temmuz 13

Bir varmışım, bir yokmuşum...


Naber? Bende iyiyim...
Daha çok değil bundan 1 haftamı oldu ne postumda yazmıştım sana. Çok fazla telefonla görüşüyoruz Kadriye'mle diye. Nazarmı ettim ne oldu kendi kendime bilmiyorum tam 5 gündür aramıyorum. Aramak içimden gelmiyor be arkadaş. Lan yoksa burdan birileri nazar ettide böyle bi isteksizlik mi geldi. yoksa ben birilerini yanımda görüpte g.tüm kalktıda Kadriyeye ihtiyaç duymadım onu da tam kestiremiyorum. Aslında içimi ben bilmiycem de kim bilcek dimi lan? Neden kendimi kandırıyorum ki. İşime gelmediğindendir dimi dostum? Kızcağızın hakkını yediğimi düşünüyorum. Ama şimdi arasam bi saat en az neden aramadın, ne oldun bilmem ne gereksiz geyiklerle ömrümü heba edicem. Ya yoksa ben Kadriye'den soğudum mu? Noldu lan bana?.!! En son yazdığı mesaj ise tam bunalım.
Yalan olup gidiyormuşsun
Beni ne çok seviyormuşsun
Masalmışsın meğer bir varmış bir yokmuşsun
Eyvah
Düşün düşün ben bu lafları bi yerden hatırlıyorum falan. Ahha Gökhan Özen lan bu.! ya benim Kadriyem bunalımlara girmişte Gökhan Özen takılıyomuş bu aralar. Burdan o sonuca ulaştım.
Allah'ım sen hakkımda doğru olan kararları verebilme yeteneğini bana ver. Amin...

Hiç yorum yok: