Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazar, Temmuz 10

Ben yanmasam, sen yanmasan, biz yanmasak, Nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa?..

Evinizde yangın çıksa ve tek bir eşya kurtarmak zorunda kalsanız, neyi kurtarırsınız ? demiş. Kim demiş Melek demiş. Allah korusun böyle bişey olsa herhalde bi eşya peşinde koşmazdım. Allah ne verdiyse tabana kuvvet kaçardım. Malum sigortanın dibine vurmuşum banyo paspasına kadar herbişeyimi sigortalatmışım. Aga biz öyle eşşeği sağlam kazığa bağlamadan yatarmıyız be?.! Herhalde sadece cüzdanımı alırım üstüme. Malum kimlikti ehliyetti kredi kartıydı hepiciği onun içinde. Geriye kalanları yeniden meydana getirmekte bırakalımda o kadar para ödediğim sigorta şirketine kalsın. Belki bi de yanıma Kadriyemin hatıralarını da alırım hı ne dersin? hı he hı? Ne dersin hoş olmaz mı?..
İlle birilerini böyle mimlemem gerekiyorsa ben de Beyaz Büyümü,Ayışını ve Hayallerinin Peşinde Koşan Kız'ı mimliyorum. Her ne kadar Hazel artık son vermiş olsa da zaten kim ipleyipte cevap veriyo ki be arkadaş. Eeeeh:)) Hadi görüşürüz kara dutum,çatalkaram,çingenem. Öperim gıdığından...

Sen kendi sesinle kül olursun ey!

Kerem gibi yana yana…

Deeeert çok, hemdert yok

Yüreklerin kulakları sağır…

Hava kurşun gibi ağır…

Ben diyorum ki ona:

- Kül olayım Kerem gibi yana yana.

Ben yanmasam,

sen yanmasan,

biz yanmasak,

nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa..

Hiç yorum yok: