Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Haziran 21

Mim Kemal Öke.


Melek tarafından mimlenmiş bulunmaktayım. Nezaketinden dolayı teşekkür ediyorum. Tüm dikkatimi bu mime veriyorum işyerimin en hararetsiz saatlerinde...
Demiş ki kendileri;
Bir Lamba Cini Çıksa Karşınıza "Dile Benden Ne dilersen sahip" dese, Bir tek dilek hakkınız ve 1 saatiniz olsa;
1-) Ne yaparsınız?
Üstadım benim karşıma böyle bişey çıksa beni çarpmasın başka da bişey istemem. Çünkü tırsarım kendime gelmem zaten 1 saatimi alır. Ne sen beni görmüş ol ne de ben seni der hızla oradan uzaklaşırım.
2-) Ne dilersiniz?
Diyelim ki kendimi toparladım. G.tü başı dağıtmadım ve bişey dileyebilecek hale geldim. "Ailemden ayrılmaya karar verdiğim o güne dönmek isterdim. Hiç restleşmeden, hiç kalp kırmadan, hiç soru bile sormadan ayaklarına kapanır her şey istediğiniz gibi olsun" demek isterdim.
3-) Dileğinizi seçmeniz kolay olurmuydu?
Hayal ederken bile bu kadar zorlanıyorsam eminim gerçekten böyle bişey olsa hiç bu kadar mantıklı olamazdım. Hemen ev, araba, yat, kat saçmalıklarına dalar giderdim. Hatta bu soruyu sorduğum çok samimi bi arkadaşım var. Onun dileğiyle son vermek istiyorum. Bitmeyen param, doymayan bilmem neyim olsun.
Velhasıl hayat bu gereksiz geyiklerle geçiyo gidiyo lan. Sevdiceğim yanımdan ayrılmasın ve Anne babam iyi olsunlar gayrı bişey daha istemem. Cinlerde senin olsun perilerde.:))
Mimlediklerim okuyanlardır.

5 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

Ahahah arkadaşım bi dakka ya sen yaşıyo musun hala ???
Bu ne biçim blog yazmaktır,lütfen kendine gel toparlan!!!!

Ama şu son satırdan dolayı affediyorum seni, hadi yine iyisin; "Velhasıl hayat bu gereksiz geyiklerle geçiyo gidiyo lan. Sevdiceğim yanımdan ayrılmasın ve Anne babam iyi olsunlar gayrı bişey daha istemem. Cinlerde senin olsun perilerde.:))"

Amin amin!

Yiğit dedi ki...

Yaşıyom Beyaz Büyüm çok şükür. Sen moda dünyasının basamaklarını tek tek tırmanırken ben burda denizanalarıyla karetta karettalarla boğuştum. Hey gidi hey. Dönüp bakmadın bile.!:)))

vєssєłαм dedi ki...

Selamm Yiğit :)

Aminn Ayrılmasınn İnşallah Teşekkürler Bu Arada Cvpların İçin :)

Kandılını Kutlar Dualarda Bulusmak Dileği İle Diyorum :)

Yiğit dedi ki...

Aleykum Selam Melek:)
Bende senin kandilini kutluyor ve dualarına el açıp amin diyorum:)

vєssєłαм dedi ki...

Ecmâin teşekkürler :)