Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Çarşamba, Haziran 29

Çok tanıdığınız bir adam telefonda nefes alıp vermenizi dinliyorsa nedeni hasret kalmasıdır...


tünaydın trombositim. neden trombosit? çünkü ismi her na kadar saçma sapan geliyor olsa da trombosit çok önemli bi yaşam parçası. o kadar değerlisin benim için anlıycağın.!
kadriyemden ayrı geçen 3ncü ayımdayım. 3 aydır sadece telefonla konuşuyor ve her konuştuğumda hasretim daha da artıyor. iletişim eskiden gözden ırak gönülden ırak diye gidiyordu ama artık gözden ırakken gönülden ırak olunmuyor. bir sürü iletişim kampanyalarından istifade ederek sohbetin bokunu çıkarıyoruz artık. nereye gittin ne yaptını geçtik. artık nereye s.çtın nereye dokunduna kadar getirdik sohbeti. belli bi yerden sonra artık konuşacak bişeyler kalmayıp sadece nefes alıp vermeyi dinlemeyi sapıklara has bişey sanarken lan bi de baktım aynı haltı biz de yapmaya başladık. Lan yoksa yavaş yavaş sapıtıyomuyum derken imdadıma sevdiceğimin güzel sesi yetişiyor ve "seni çok özledim yiğidim" cümlesiyle eriyip bitiyorum.
anneme kalsa "hemen evlendiriyim seni" olacak ama babam zalimliğin zirvesinde, "adam olsun ondan sonra ilgilenirim" tavırlarında. keyfin bilir babacım bana tav olan çok.! babamsın yoksa varya elimden çekeceğin vardı. ne mi yapardım? tabi ki hiçbişey! napabilirm ki?...
telefon başında uyuyakaldığım 3 gece sonrasında dün gece kandil nedeniyle biraz ibadet ettim de mola verebildik çok şükür. lan bi duysa kadriye sen benden bıktın mı diyecek ama duyabilir mi hiç? ben o hatayı yaparmıyım gözünün yağını yidiğim.! görüşmek dileğiyle öperim göz kenarlarından:)

4 yorum:

vєssєłαм dedi ki...

Nee Güzel Yiğitcik Böcüğü Mutlu Olmanız Dileği İle :))

Yiğit dedi ki...

:)) Tşkler Melekcik çiçeği:))

bayan hiçkimse dedi ki...

yeni adresim :)

http://garipbirolaydaha.blogspot.com/

Yiğit dedi ki...

hayırlı ossun:)