Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazar, Mayıs 22

Seçemedim, sen kimlerdensin?


Gnydn yavru ceylanım. Mektubuma ünlü şairlerimizden bir dizeyle başlamak istiyorum. Malum seçim dönemindeyiz. Hitaba başlamadan önce şiir okumak adettendir.
"Bu dünyanın devrini devranını s.keyim.
Heryer dolmuş puştla pezevenkle.!
Açıp göğsümü isyan mı edeyim?
Yansın ibnelerin alayı,
Su veren itfaiyenin hortumunu s.keyim.!"
Sabah sabah nerden esti bu diyecek olursun belki. Ben peşin peşin cevap veriyim. Canım istedi ulan başka bi sebebe gerek yok.! Nasıl güzel dimi?
Seçim dönemi diye başladım konuya. Abicim varya günün 12 saati resmen kafam skiliyo. Bangır bangır beyoğlunun arka sokaklarına döndü güzel semtim. Hala bu kadar ucuz siyasi taktiklerle oy arayan insanları anlamak için kendimi yoruyorum ama bir türlü anlayamıyorum. Kapı kapı gezmeler meraba ben geldim onu yapıcam bunu yapıcam (ama seni de yapıcam) deyip sonra karşımda pişmiş kelle gibi bana kendimi dünyanın en önemli adamı hissettirip seçim sonrası hiç bişey olmadığımı göstererek beni bunalıma sokan siyasiler. Hiçbirini istemiyorum hayatımda. Demokrasiyi sadece özgür bir sandıkta oy kullanmak sanan bizlerin bu ucuz oyunlara hala oluk oluk katılması da ayrı bir komedi. Açlıktan kırılan insanların ellerinde bayraklarla "Padişahım çok yaşa.!" nidasını andıran haykırışlarını da anlayamıyorum. Benim parti başkanın seni döver, senin başkanın zaten önüne gelene atlıyomuş diye sokaklarda geçen tartışmalar da cabası. Sorgulamaktan aciz sadece konuşulanlarla mutlu olan bir halkın daha bi 10-15 sene daha onu yapıcam bunu yapıcamlarla avunacağına adım gibi eminim. Umarım yanılırım da adımı değiştiririm. Bak buna da razıyım he.!
Unutmadan karşımda güzel gözlerini bana dikmiş Fenerbahçe formalı sevdiceğime de iki çift lafım var. Ulan senin neyine o forma. Şampiyon olsan ne olmasan ne. Bak benim Beşiktaşıma. Koca sene yattı yattı. Bi kupa aldı hooop avrupaya atladı. Bedavadan yaşıyoruz bedavadan:) Son olarak gönlümden geçen bir sloganla son vermek istiyorum. Bize her yer Çanakkale Dardanel.! O kadar dibe vurduki esas takımım hangi ligde hangi şartlarda çarpışıyo takip bile etmiyorum artık. Şeyimden aşağı.... Evet evet bize her yer Trabzon ya da bize her yer Sivas:) Güzel gözlerinden öper sağlıcaklar dilerim kuzen. Yeni bir yaz sabahında buluşana kadar dikkatli ol. Her zaman seni seven ve sevecek olan Yiğit..

Resmin kaynağı ahanda burası

2 yorum:

Gürhan dedi ki...

Güzel şiirmiş çok doğru demiş şair :D Seçim dönemi de böyledir... Ha ayrıca Fenerbahçe de şampiyon olacak! :)

Yiğit dedi ki...

Oldu be Gürhan:)) Ne diyim. Süper kupada karşımızda Fenerbahçeyi görmek bi başka güzel olacak:))