Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Nisan 23

Çalışmamı? Ne çalışması?.!



Selam dünlük. Her günüm diğerinden daha farklı değil. Dejavu üstüne dejavuyla geçiyo lan resmen. O halde metrikte bişeylerlemi oynuyolar yoksam? Her neyse.! Akşam otuyoduk Kadriyemle birlikte. Lan hadi bi değişiklik olsun haberleri dinleyelim dedik. Artık belli bi yaşın olgunluğuna geldim ya babam gibi televizyonda haberlerden başka bişey izlememem gerektiğini düşünesim geldi. De bi halta yaramadı. İlk açtığım kanalda haberlerde kan gövdeyi götürüyodu. Kollar bacaklar kopmuş. Savaşlarda ölenlerin sayısı çift çift rakamlarla anılıyor olmasına rağmen gözlerde bir damla gözyaşı görünmüyordu. Televizyonumun alıcı ayarlarıyla ne kadar oynadıysam da gözyaşı ayarlarını bir türlü ayarlayamadım. Sonra baktım olmuyo kanalı değiştirdim ve şu ENTERESAN habere denk geldim.


"Başbakan en az 3 çocuk dedi ve şu an için türkiyenin çocuk ortalaması 2,5. Ve 3 çocuk ortalaması için çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor." Ulan ne çalışması. Hızla süren çalışma olduğunu nerden biliyorsun.? Hem bunun adı çalışmamıdır ayrıca? Ah benim gençliğim ah. Uzunca bir süre daha babama heves etmemeye karar verdim ve kapadım haberleri. Fonda Manga'dan hayat bu işte şarkısıyla sana veda ederken kirpiklerinden öpüyorum. Cansın, beybisin, cansın beybisin. göz yakmayan şampuanımsın.!!

1 yorum:

Gürhan dedi ki...

Çalışmalar devam mı ediyormuş hahaha :)