Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Mart 29

Uykum geldiğinde çok daha mantıklı oluyorum. Gece çalışabileceğim bir iş bulmalıyım...!!


Bu ara arkadaşlarla toplandığımız zaman rüya tabirlerine sardık iyice. Buna neden olan ise benim geçtiğimiz hafta aldığım bir rüya tabirleri kitabı. Hep "hayra yor" derdi anam. O yüzden rüyamda ne görsem ya zengin olucam çıkar ya da başarılı olucam çıkardı. Ama ne hikmetse pek denk gelmedi. Herhalde biraz daha zamana ihtiyacım var. Neyse efenim lafı fazla uzatmadan esas konuya giriyim. Bizim hayvanatlardan bitanesi rüya tabirleriyle fazla ilgilenmediğinden olsa gerek tuttu dediki; "Ya abicim ben hep rüyamda cıbıl cıbıl karılar görüyorum, şöyle oluyo böyle yapıyom falan. Bu ne demek bak bakalım yazıyomu?" dedi. Ama benim profesyonel yorumcum, başımın tacı Kadriyem hemencik oracıkta yorumladı. " Bu rüya senin abazanın kralı olduğuna dalalet eder". Haksız sayılmaz dimi? Eeee kimin yavuklusu?:)) Sahiplenmekte 29 Kamu görevlisi gücündeyimdir. Kimse elimden alamaz.!

Bi de neyi farkettim biliyomusun abicim? Her gece bi başıma kaldığımda hayatımla ilgili çok önemli karar alıp sabah güneşi görünce hiç bişeye karar vermemiş gibi kaldığım yerden devam ettiğimi. Evet. Gece yatmadan önce diyorum ki mesela, bu son sigaram bir daha sigara içmiycem, kahvaltı yapar yapmaz hemen bi tane yakıveriyorum ve bunu ancak gece olunca farkediyorum. Yine gece yatmadan akrabalarımla artık haftada bir kaç gün geçirmem gerektiğini düşünüyorum. Sabah uyandığımda aklımın ucundan bile geçmiyorlar. Nolcak böyle bilmiyorum. Geceleri yaşayan bir insan olsaymışım eminim ki vatana millete çok daha fazla faydam dokunurmuş. Geceler çok hayırlı gündüzleri çok faydasızmışım gibi gelmeye başladı. Ulan o zamanda gündüzleri karar verir geceleri vazgeçerdim kesin. Amaaan neyse be abicim. Zaten uzunca zamandır blogger'a da giremiyordum. Moralim bozuktu:) Tekrar görmek güzel seni. Kal sağlıcakla. Yakın zamanda görüşmek dileğiyle göz bebeklerinden öpüyorum...

Hiç yorum yok: