Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Mart 4

Komplo Teorisi...


Selam coni. Her Türk kadar komplo teorilerine olan doğuştan yeteneğim sayesinde bu blogger problemine de hemen bi teori ürettim kendi kendime. Hemde varya dün akşam oturuyodum Kadriye'mle birlikte. Oyun oynuyoduk. O an bi şimşek çaktı kafamda. Tabi yaaa.! dedim kendi kendime. İç sesimi duymayan Kadriye tabi bi an bana gerizekalıymışım gibi baktı. Güldü. Bende O'na güldüm. Yerim ben seni yaa:) Sonra aklıma dün bi blogta gördüğüm yazı geldi. Yazı da blogunuzu wordpress'e aktarma ile ilgili bilgi veriyodu. Lan yoksa bu blogger'in yasaklanmasının nedeni wordpress'e insanlar bloglarını taşısın bu şekilde windows paranın dibine vursun diyemiydi.? Hani kuş gribi hastalığı çıktığında "İlaç firmaları elindeki stokları eritsin diye uydurulmuştur lan bu" diye komplo teorileri yazan yine bizdik. Bal gibi de bu yüzden olabilirdi. Evet ya komplo teorim tam isabet etmişti.! Yine haklıydım.! Ama ne olursa olsun blogumu wordpress'e aktarmıycam. Gerekirse kapanmasını göze alıcam. Zaten digiturk'e tavrımı koymuşum üyeliğimi iptal etmişim daha ne yapıcam.! Tüm yaşanmışlıkları maziye gömücem ama bu amaca hizmet etmiycem.! Yaşasın blogger alanım. Yaşasın karakutu'm.!

Hiç yorum yok: