Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Şubat 19

Sorumluluk bizde Irsi, Babamdan bana geçti..!!


Benim beğendiğimi babam beğenmez,
Babamın beğendiğini ben beğenmem.
Yoksa ben zurna mıyım? haa?

Ne güzel söylemiş ünlü düşünür İsmail JK. Evet ismailden jimnastik kulubü daha güzel olurmuş aslında şarkıcı eksik kalmış onu tanımlamak için. Konumuz ismail değil yavrum korkma sakın. Henüz o kadar zalim olmadım. Nolcak lan böyle. Altı ayda bir arayıp halimi hatrımı sorduktan sonra, ne yaptın lan zibidi hala evlenmiyomusun diyerek sorumluluk sahibi olunuyosa, ben eski sevgililerimin çok büyük haksızlığına uğramışım. Oysa ki ben her gün arıyodum mına koyim hal hatır soruyodum. Ama benden sorumsuzu yoktu. Heee bunda tabiki hatalarım var yok demiyorum. Ama ben sorumlu biriyim be abi. En kısa zamanda evime gidip babamla yüz yüze bazı konuları görüşmem gerekiyor. Hem gitmişken anamıda görürüm. Hem Ewa'yı da görmüş olurum. Kaç ay oldu özlemiştir beni:)) Yoksa benim O'nu özlediğimden değil hee. Dedim ya sorumluyumdur her konuda. En ince ayrıntısına kadar düşünürüm abicim..!!

2 yorum:

Deli Kızın Sihirli Sandığı dedi ki...

'sorumluluk' kavramı karşımızdaki kişinin beklentilerine göre değişiyor, öyle değil mi?

Yiğit dedi ki...

Evet kesinlikle öyle. Bana göre ben gerekeni yapıyorum ama karşımdakine yetmiyor. Ya da babama göre o yapması gereken herşeyi yapıyor bana göre yetmiyor. Haklısın.