Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Şubat 8

Mim Kemal Öke..


Rory arkadaşım beni mimlemiş. Uzun zamandır kimse tarafından mimlenmemiş olduğumdan olsa gerek baya bi şaşırdım lan. Kim beni iplesin de mimlesin dimi ama?:)) Sorusu da gayet güzel. "-Hangi çizgi film karakteri olmak isterdiniz?"

Düşünmeme bile gerek yok.Tabi ki

Johnny Bravo:))

Cartoon network izliyorsam halen, bunda Johnny'nin payı çok büyük. Bir erkeğin yapmaması gereken ne kadar şey varsa onda görebilirsiniz. Bunun yanında komik olması da cabası. Heee bi de Ed, Edd ve Eddy var ama onlar Johnny'nin yanında üçü ancak bir gelip terazinin kefesini dolduramazlar:) Okuyan herkes mimden nem kapabilir. Tek tek yazamayacak kadar halsizim inan. Tekrar tşkler Rory:))

3 yorum:

Rory dedi ki...

haha:) biliyorum johnny'yi:))

güzel secim cv.cxv.

Rica ederim:)

Yiğit dedi ki...

Johnny adamımdır:)) sevilmicek gibi değildir kerata:))

wimparella dedi ki...

ooo işte benim adamım :D