Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Şubat 21

Kıskanmak var imrenmek var. Ben bildiğin kıskanıyorum.!!


Yeteneksizim Türkiye. Evet evet bu yetenek programını her izlediğimde kendimi daha kötü hissediyorum. Ulan elin 5 yaşında veledi çıkıyo sesse ses, danssa dans döktürüyo arkadaş. Bende hiçbi numara yok. Heee tarzancada olsa ortama girince eski türk filmindeki çılgınlar gibi dansın dibine vuruyoruz ama çık piste iki hareket göster deseler yeni gelin triplerindeyim. Hele dün akşamki iranlıyı izledikten sonra tamam dedim arkadaş.! "Bir daha yetenek programlarını izlemeyeceksin Yiğit.!" Aklım almıyo bu Aref'in yaptıklarını. Ve ayrıca yarışma formatının dışında olduğunu düşünüyorum. Hani Türkiye'nin yeteneğini arıyoduk? E bu çocuk iranlı değilmi arkadaş. Gitsin iranın Yetenek Sizsiniz İran'ında yarışsın. Benim ülkemin evlatlarıda kazanacaksa kazansın yarışmasını da parasını da.! Şaka bi yana nasıl bişeysin sen koçum ya. Koskoca ülke de şu çocuğun yaptığı numaraları yapacak bir adam çıkmadı ya o da ayrıca zoruma gidiyo abicim. Yazdıklarımdan da anlaşılacağı üzere ben bu adamı çekemiyorum arkadaş. Onun yerinde ben olmalıydım ben olmalıydım.! :)) En son satıcam tası tarağı Afrika'nın dibinde bi kasabaya yerleşçem o olacak. Ama ya orda da ayaklanma çıkarsa? Neyse Çanakkale'ye giderim artık. En azından memleketimdir. Orda beni anlarlar. Sahip çıkarlar..

Hiç yorum yok: