Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Şubat 12

Hastayken sanıyorum ki bütün dünya sabaha kadar sokaklarda eğleniyo, bi ben yatıyorum.!


Selam kuzen. Her tarafım yara bere içinde. Hastalığı atlattım ama götü başı patlattım aga. Hastayken estetiğim düzgündü en azından. Şimdi ateşten dolayı ağzım gözüm yara oldu. Beş yaşındaki yaramaz veletlere döndüm be abicim. Sosyete bi süre bensiz kalacak haber verdim. Onlar da tabi anlayışla karşıladılar. Tabi Yiğit baba ne demek sen yokken bi süre alemlerde hayat duracak ama napalım mecburen idare edicez dediler. Bütün bunlar bi yana Kadriyeme sokulamıyorum hastayım diye. Hasta edicem diye korkuyorum bitanemi. He gerçi sokulamıyorum derken karantina da değilim de yine de buram buram yanıyorum agacım. Bizi biz yapan ihtiyaçları inkar etmek, kendimizi inkar etmektir ne de olsa. Doktorlar pıspıslar verdiler. Bunla da geçmezse eğer öksürüğün sabun fabrikasına göndercez seni dediler. Bende kırdım boynumu napalım kaderimse çekerim dedim. Kabullenme konusu gündeme geldiğinde 48 eyvallah gücünde oluyorum arkadaş.! En güzel tarafı bu hastalığın, işyerinde kimsenin üzerime gelmemesi oluyo. Ne deseler hastayım diyip yapmıyorum. Kızlar bu durumdan baya bi şikayetçiler bakışlarından anlıyorum ama pekte sikimde değil açıkcası. Önemli olan benim psikolojim. Akşama kadar fosur fosur uyuyorum resmen şirkette. Bu satırları da akşam 5 çayımı içip yarım saat kestirdikten sonra sana yazıyorum. Düzeliyorum abicim artık. Yarın akşam tam performans sahalarda olmam lazım. Özledim be arkadaş. Teninin kokusunu özledim anlıyomusun beni hı anlıyomusun? Heh anlıyosan sorun yok. Anlamıyosan geberdürüm biliyosun.!

2 yorum:

Rory dedi ki...

gecmis olsun:)

Yiğit dedi ki...

tşkler rory. Geçiyo inşallah.:)