Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Şubat 26

Ben ne kaybetcem olum, onlar kaybeder.!

Hayat o kadar acımasız ki, memleketine gittiğinde herkesin seni özlediğini sanarsın da ona göre kendine çeki düzen verirsin. Aaaa sonra bi gidersin bi bakarsın köydekilerin hiiiiiç umrunda bile değil senin geldiğin. İşte hayat bu kadar acımasız. Yiğitmi gelmiş başçavuşun eşşeğimi gelmiş.! Ama bunlarında hesabını soracam hain hemşehrilerim.! Bi daha da gelirsem lan. Ondan sonra beyin göçü oluyo. Olur tabi.!!


Bi de bu resimdeki slogana hasta oldum. O nasıl bi slogandır lan mına koyim:)) Kim nereye girmiş nasıl girmiş pek merak etmezdim ama buna tıklamadan edemedim. Hee okuduğum haberden bi şey anladım mı ayrı konu. Zaten tarihi de baya eskiymiş abicim. Neyse bayramda da gitmicem köye zaten. Bak yine aklıma geldi..!!

Hiç yorum yok: