Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Ocak 8

Osmanlı'nın cinsel yaşantısını bilmem ama yeni neslin sapık olduğu kesin.!


Naber lan zibidi. Ben iyiyim çok şükür:) Yeni bi dizi çıktı hani. Muhteşem Yüzyıl diye. Arkadaş ne dalga boyu varmış bu kanuni'nin. Gece gündüz tartışma tartışma üstüne. Osmanlı alaşağı etmeye çalışıyolarda yok efendim böyle dizi olmazdı da. Bütün bu tartışmaların sonuçsuz kalacağı kesin. Çünkü bir gerçek halen görmezden geliniyor. O gerçek ise toplum olarak bir dizinin reyting alması için cinsel içerikli olması şart. Bu ne olursa olsun böyle. Osmanlı içinde olsa başka bir konu da da olsa eğer çıplak hatunlar yoksa dizinin ömrü 1-2 ayı geçmiyor. Neden kimse bu konuda bişeyler konuşmuyor anlamış değilim. Bırakın bu "vay osmanlı sultanları vay geceleri neler yapıyormuşta haberimiz yokmuş"ları. Bırakın bu "ben osmanlıma böyle laflar söyletmem arkadaş" naralarını. Toplum olarak nasıl bi ahlaki çöküş içindeyiz ondan bahsedin. Talebin olmadığı yerde arz olmaz. Demekki biz toplum olarak baldır bacak ikide göğüs gördükmü televizyondan ayrılamıyoruz. He bak aklıma gelmişken benim bi arkadaşım var. Arada bi yiyişiyolar diye e2 ve cnbc-e'deki spartacus blood and sands dizisini dört gözle çekiyor:)) Osmanlının tarihini korumadan önce geleceğimizi nasıl kurtarırız onun telaşına düşmeliyiz. Bence yani. Ve unutmadan Osmanlı'nın kimsenin paklamasına ihtiyacı olduğunu da düşünmüyorum. Gerçeği görmek, okumak isteyenler için cilt cilt eserler 1000'lerce sayfalık internet sayfaları var. Televizyon dizilerinden tarih öğrenecek kadar gerizekalıysa zaten ondan ne fayda gelir ne zarar.. Bırak öğrensin..!!

2 yorum:

Hazel dedi ki...

çok haklısın çok.
ama bunu düşünmek de faydasız.
çünkü değiştirebileceğimizi sanmıyorum.

öğrenen öğreniyor zaten okuyarak, başkalarına "böyle öğren" desen de gidip okumaz ki..

Yiğit dedi ki...

Haklıyım Hazel haklıyım da dediğin gibi üzerinde düşünmek faydasız. Eksik olma.