Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Ocak 31

Metrobüsteysen cinsiyetinin hiç önemi yok. Anında harcarlar dikkat ediceksin..!

Uzun saçlı erkekler için en riskli durum şehiriçi seyahatleridir herhalde. Nerden çıkardım diyecek olursan götümden uydurmadım herhalde gözlemledim olum. Ben bugün bi orospu çocuğunun otobüste bi çocuğa fortçuluk yaptığına şahit oldum. Gözümle görmesem inanmazdım ama gördüm lan. Çocuk "hop hop noluyoz hemşerim" deyince o.çocuğu "pardon ben sizi kız sandım" der gibi baktı. Öyle bi piç bakışı vardı yani. Bi de dayılandı pezevenk. Milletin hiç umrunda değil. Ulan varya o metrobüste millet birbirini bıçaklasa kimse dönüpte napıyosun sen demez. Gülermisin, ağlarmısın arkadaş. Allah'tan uzun saçlı değilim. İşin yoksa uğraş. Arabayı satcaktım bugünden sonra satmamaya karar verdim... Hem ne satcam abicim yaa. Yenisini almadan metrobüslerde katilmi olayım.!

Sonra bi kız oturdu yanıma. Kulaklıktan gümbür gümbür sesle resmen kopmuş artık. Repeat'a almış şarkıyı yolculuk boyunca "Bundan sonra artık seninle artık meraba meraba" dedi durdu. Kim bu kadar yaralamış diye o kadar merak ettim ama soramadım arkadaş soramadım.!! Sesi de güzeldi ne yalan söliyim. Eskiden olsa kaset yapardım ama Cd'nin maliyeti yüksek olduğundan Cd işine girmiyorum. Ve o anda aklıma nerden geldiyse Ceku geldi. Ceku bigün kocaman kocaman öpüyorum'u ağzına dolamıştı da ulan biri tecavüz edicek diye çok korkuyorum diye yazmıştı. Hey gidi hey. Nur içinde yat Ceku:))

9 yorum:

Linn dedi ki...

ben baba mesleği yüzünden tabiri caizse ankaranın kıçı olan mamakta oturuyorum ve her gün kızılaya gitmek için 45-50 dk yolculuk çekiyorum. sabah olması kalabalık olması ve kızılaya giden sadece bir otobüsümüzün olması falan anla işte sıkıntılı bir durum. bazen inip metroyla aktarma yapıyorum ama ağacı az odunu çok bi memlekette olduğumu her metroya binişimde bir kez daha anlıyorum. istanbulda hiç denk gelmedim ama ankarada kız başına 092784203947 dallama düşebiliyor. söyleyeyim dedim. tecrübeyle sabittir. kaynak: benim. :D

Rory dedi ki...

haha:) allahtan bizim burda olmuyor öyle seyler.yani hic duymadin görmedim cxv.cxv.

Birde bende bugün otobüs yolculuguyla ilgili kisa bi yazi yazdim:p

Yiğit dedi ki...

Ankaranın dallama adedi beni bile korkuttu Linn, olurda zorda kalır arabamı satarsam ankaraya asla gelmemeliyim bunu anladım:))

Yiğit dedi ki...

Rory sizin orlarda olmadığı için ne kadar şükretsen azdır. Ayrıca senin otobüs yazında bundan pek aşağı kalmıyo. Kabus resmen:)

Rory dedi ki...

Yok senin anlattigin daha kabus bence:)

Yiğit dedi ki...

Allah bize böyle kabusları bi daha yaşatmasın Rory:)

Rory dedi ki...

aminnn yigit cx.vcv. :)

NK dedi ki...

Merhaba ,
bu tür adamlar mortus fakantus . Allah korusun uzak tutsun bizden. Şükürler olsun ki uzun saçlı bir sevgilim yok :))

Yiğit dedi ki...

Merhaba NK, Mortus Fakantus demek. Daha neler öğrencem du bakalım:))