Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Ocak 28

Denklem; Müdür olanın mı götü kalkıyo, yoksa götü kalkanımı müdür yapıyolar?



Selam Corc. Amerikan tarzı konuşmalarını al ve lanet olası koca götünü masamdan kaldır. İşte bugün müdürümle yaptığım konuşmada ağzımdan bunlar çıkacaktı zor tuttum kendimi. Arkadaş müdür olanınmı götü kalkıyo yoksa götü kalkanımı müdür yapıyolar halen anlamış değilim. Tavuk-yumurta denklemi gibi dimi lan. Ben de bu denkleme horozun cevabını veriyorum ve işime bakıyorum haliyle. Horoz ne demişti hemen hatırlayalım mı? Evvet:) Horoza demişlerki yumurtamı tavuktan çıkar tavukmu yumurtadan. O da demişki valla orası beni ilgilendirmiyo ben işimi yaparım giderim. Ben de müdür konusu açıldımı küfürümü basar işime bakarım aga. Atom mühendisi gibi konuşmalar yapıp zaten karışık olan kafamı iyice sikmeye çalışmasına sesimi çıkarmıyor olabilirim ama masama oturmasına harbiden acayip derecede uyuz oluyorum. Hani şöyle güzel bi hatun olur gelir oturur masama bi derece katlanırım. Ama gel gör ki bildiğin camış abicim yaaa. Ah benim aptal kafam ah.!! Zamanında paran varken açamadın bi işyeri patron olamadın şimdi eşşek gibi elin adamı gelip masanda götünü dinlendiriyo. Neyse abicim o günlerde gelecek elbet.! Sabrediyorum...

Evde herşey yolunda çok şükür. Kadriye'm canım, bitanem, herşeyim her geçen gün daha da güzelleşmekte ve aklımı daha da başımdan almakta. Hormonlardaki değişimden olsa gerek yanıma yaklaşması artık beni daha da etkilemekte. İnsan belli bi yaştan sonra karşı cinse karşı isteklerine artık engel olamamaya başlıyor. Eskiden oldu bittiye gelirdi herşey ama şimdi daha temkinli davranıyorum. Tek gecelik ilişkiler artık beni mutlu etmiyor. Artık eve geldiğimde beni karşılayacak birini istiyorum. Kavga edeceğim ama kavga ettikten sonra bile beni merak eden birini istiyorum hayatımda. Öyle ya tek gecelik ya da haftalık ilişkilerde kavga ettikten sonra çiftlerde genelde sikimden aşağı kasımpaşaya bağlanıyor durum. En azından bende böyle. Velhasıl mirim anlıycağın artık sevişmek endekli değil paylaşmak endeksli bi ilişki zamanım geldi. Evleneceğim ve bu kişi Kadriye olacak.! E zaten senin de beklediğin bu değilmiydi. Afferin lan kedi olalı bi fare tuttun. Yiğit artık evlenmeye karar verdi. Vatana millete hayırlı olsun. Eks aşklarıma gelince. Olurda denk gelirlerde benim blogumu okurlarsa hepsi haklarını helal etsinler. Böyle olsun istemezdim. Ama ünlü düşünür Burak Kut ne demiş:

"Yaşandı bitti saygısızca, aldatmanın tadına varınca, doğru söylesen kimin umurunda, gözüme inanırım haydi zıpla". Herşey güzelde Burak'cım Zıpla ne mına koyim yaa:))))

5 yorum:

voodoo dedi ki...

OoO hayırlı olsun :D o zaman benden size bir alıntı

Valentine's Day filminden

Çocuk sorar adama '' Nasıl eşinle bu kadar iyi anlaşıyorsun ?'
Adam: ''Çünkü en yakın arkadaşımla evlendim''

Yiğit dedi ki...

Evet ya onunla çok iyi anlaşıyorum. Hep burlarda ol Voodoo:)) Tşkler

Rory dedi ki...

"Ben gittiğimde bu yazılanlar bulunsun ve ebeveynlerime verilsin..Ya da verilmesin blog amacı dışına çıktı iyice saçma sapan bi hale geldi.." demissin.
Sacma sapan degil:).sevdim.

Yiğit dedi ki...

Tşk ederim.:))

ebruli günce dedi ki...

E ne güzel bir gelişme bu böyle,beklenen son :)