Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Aralık 31

Yeni yıla girmek için hazırlığa gerek yok, geçen yıl fazlasıyla girdi zaten...


Bir yeni yılın daha başındayım. Ümitler, hayaller ve yeni aşk beklentileriyle birlikte. Sahi ne çabuk geçti dimi lan geçen sene. Her sene aynı masallarla başlayan bitmek bilmeyen bir kısır döngü içindeyiz. Tüketimin dibine nasıl vurdururum hesabıyla tepemizdeki markaların gazına gelip her sene yılbaşında götümüze sokabildiğimiz kadar ekstreleri sokup saat 00:00 olduğunda hoplayıp zıplıyoruz. Bunu yaparken yeni yılın bize hep iyi şeyler getireceğini hesap ederek yapıyoruz. Hala akıllanmıyoruz. Ama yine de hayat herşeye rağmen yaşamaya değer. Bir arkadaşımın çaresiz bir hastalığa yakalandığı haberini aldım yeni yıla girerken. Bir de onun penceresinden bakalım yeni yıla. Hastanede geçireceği bir yılbaşı ve ilk defa hastanede geçirecek bir yaşıtım var. O halde yaşlanıyormuyum lan acaba? Du bakıyım 26 olmuşum bile çoktan. Ya arkadaşım yeni yıldan tek dileğim arkadaşımın iyileşmesi. Ne yeni yıldan dilemesi ya pusulayı da şaşırdım iyice.! Yüce Rabbim senden tek dileğim arkadaşım bir an önce iyileşsin. Yeni yıla gelince. 2011'in mına koyim size bişey olmasın.!!

4 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

geçmiş olsun Yiğit'im! çaresiz dememek lazım Allahtan ümit kesilmez..
yılbaşları garip bir hadise. herkesin anlamsız yere bu kadar büyük bir sevinç yaşadığı ender zamanlardan. yıl işte. doğduğundan beri girip duruyorsun..

bu arada bu yazının başlığını çok beğendim twitter a yazıyorum (tabii yiğit diye belirticem)
hadi kendine iyi bak!

Adsız dedi ki...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel

Yiğit dedi ki...

Teşekkürler Beyaz Büyüm:)) Onurlandırıyorsun beni her zaman:)

Yiğit dedi ki...

Très Merci, Daniel. Nous accueillons toujours les commentaires de...