Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Aralık 11

Üşüyorum ödünç ver ellerini...!


-Evlendirme programına çıksam kaç tane talibim çıkar lan benim
-Kim ne yapsın lan seni
-Ne diyosun kızım sen, ben bi çıksam varya halk ayaklanma çıkarır ondan çıkmıyorum o programlara.
-Esas ben çıksam ayaklanma çıkar.
-Hele bi çık gebertirim lan seni.
-Çıkıcam işte çıkıcam çıkıcam.!
-Sen çıkarsan ben de çıkarım.
-Çıkalım birbirimize talip olalım o zaman...
Evet Kadriyemle dün akşam bunları konuştuk:))

Tnydn unutmadan.! Buz gibi bir istanbul günündeyim. Hani g.tüm dondu dersin ya çok üşüdüğün zaman heh işte bu sabah öyle uyandım abi. Gece nasıl bi uyuduysam uyandığımda ne yorgan kalmış ne battaniye üstümde. Tepinerek yatmakta yeni adet oldu bende arkadaş. Anacım yanımda olsa üstümü örterdi:) (Büyü artık be Yiğit büyü) Annemin yanımda olmadığı aklıma hep sonradan geliyo. Ne diyodum. Lan bu ne soğuk. Uzunca bir aradan sonra ilk defa işe gitmemeyi bu kadar çok istedim arkadaş. Netice de eşşek gibi geldim yine işyerine ayrı konu:) Herkese iyi haftasonları. Grşrz inşallah:)

Hiç yorum yok: