Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Aralık 3

Keşke arabam gibi etrafımdakileride modifiye ettirebilsem..!!

Miribi diğer yarım. Miribi kelimesini söylerken ağzını büzüştürüyosun ya. İşte o lafı Kadriyem söylerken yüzünün aldığı şekli görsen ulan dersin lanet olsun bu kelimeye. Bana herşey Kadriyemi hatırlatıyor dimi? Evet. Ulan kazayla bigün kıçıma tekmeyi vursa göt gibi ortada kalırım. Nolur terketme beni Kadriyem.! :)

Konuya yine Kadriyeyle girdim:) Kadriyem Ben ve Murat arabamı gelin arabası gibi süslüyoruz bu aralar. Hani eskiden telli karaşimşek arabalar vardı. Onlardan alırdın bayramda biriktirdiğin paralarla. Sonra onun her santimetrekaresine incik boncuk pullar takar, en son ön camın üstüne denk gelen yere bi iğne saplardın oraya da bi tane kurdela bağlardın ya aha işte aynen o vaziyette süslüyoruz arabamı. Bu aralar modifikasyonla kafayı yedik aga. Audi A3 tamamen şeklini kaybetmeye başladı. İlk başta sadece motor sesini değiştircektik hesapta ama arka tampon ön tampon derken yavaş yavaş arabam bambaşka bi hal almaya başladı. Bu konuda benden fikirlerini eksik etmeyen Murat'ıma çok çok selam ederim. Lan Murat siktimin modifikasyonu madem bu kadar tehlikeli boyutta saplantı yapıyodu ne diye bulaştırdın lan beni bu işe. Abi acayip masraflı bi olay. Bi de her yaptığın değişikliği ruhsata ekletmen gerekiyo. İşin en kötü tarafıysa her çevirmede banko çevriliyo olman. "Heh modifiyeli bi araba geldi alın sağa bunu arayın her yerini kesin serseridir" muamelesinden artık bıktım usandım. Abi ben işinde gücünde kariyerinin zirvesinde bi adamım ve bu işi sırf hobi olarak yapıyorum. Nolur artık benimle uğraşmasınlar.

Ve unutmadan uzaklarda biryerlerde beni unuttuklarını düşünmeye başladığım ailem. Artık benim öldüğüme kanaat getirdiler sanırım ne arayıp ne soruyolar. Noluyoz arkadaş. Size hiç olmadığı kadar muhtaç oğlunuz Yiğit ufak bir ilgi ışığınızı bekliyor buralarda. Nolur artık biraz ilgi..

2 yorum:

Hazel dedi ki...

konu arabalar oldu mu fransız kalıyorum her yazıya.Modifiye falan güzel, eğlenceli olmalı, ama arabalardan anlamıyorum, kabullenmem gerek :/

abduko.com dedi ki...

merhaba blogunuzu takip ediyorum çok güzel ve hoşuma gidiyor umarım daha başarılı olursunuz iyi günler dilerim abduko