Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Aralık 4

Bu yazı sadece davetli okuyuculara açıktır.!

Gnydn!

Bloglar içinde sadece davetli okuyuculara açık mesajı aldığım zaman acayip meraklanıyorum arkadaş. İçerde sanki sonsuzluğun şifresi varmışta beni bunun dışında bırakıyorlarmış gibi geliyo. Ve içeri giremediğim için kendimi 18 yaşının altında eğlence mekanı kapısında bekleyen veletler gibi hissediyorum. Harbiden ya acayip gizemli bi mesaj bana göre. Nar'ım balım peteğim blogunu sadece davetli okuyuculara ayarlamış bunu yapmakla kalmamış utanmadan beni davette etmemiş. İçerde neler dönüyo acayip merak ediyorum:)) Ne çeviriyon Nar'ım sen oralarda acayip meraklardayım..!!

Ve мєLєк γiğiт beni blog oscarlarında ödüllendirmiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum.:) Acayip havalar giriyorum lan böyle ödül falan alınca. Sanarsın kitabı milyonlar satmış bi yazarım. Hatta çıkıp basın açıklaması yapasım geliyo. Ama sonra toparlıyorum..

Bende bu ödülü Nar'ıma, Beyaz Büyü'me, Voodoo-ing'e, ayşa'ya, ' პhlἶ ῆმz'a, ! Hayallerin Peşinde Koşan Kız'a , sanitabant'a gönderdim gitti. Yiğit kaçar. Yarın pazar, ancak toparlanırım:)

3 yorum:

voodoo dedi ki...

Oleeey bende varım :D

Hazel dedi ki...

çok teşekkür edeörüm. ehe.
Ter bastı bak, heyecanlandım.
^^
Hazel yazsan da yeter, bu kadar resmi olmayalım cicim.

Yiğit dedi ki...

@voodoo sensiz olurmu hiç:))
@Hazel tamam tamam bundan sonra sadece Hazel yazarım:)) Resmiyetten bunaldığımızı unutmuşum biran:)