Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Aralık 6

Bitmeyen Hikaye..


Dün akşam Kadriyem anlattı bunu bana. Sinir bozucu ve bir o kadar da komik geldi. Seninle de paylaşmak istedim;

"Kadının telefonu çalar telefondaki patronudur. "Bu haftasonu seninle birlikte bir toplantıya katılıcaz ona göre hazırlıklı ol" der. Kadın hemen kocasını arar ve "Haftasonu evde olamayacağım hayatım, haberin olsun" der. Kadının kocası hemen telefona sarılır, sevgilisini arar ve "Haftasonu karım evde olmayacak, seni bekliyorum" der. Sevgilisi hemen kızını arar ve "Haftasonu dedene söyle bize gelsin, benim dışarda işlerim var" der. Sevgilisinin kızı dedesini arar ve " Dede annem evde olmayacak haftasonu bize gel lütfen" der. Dedesi kabul eder ve sekreterini arayarak "Haftasonu toplantısını iptal ediyoruz." der. Bunu duyan kadın kocasını arar ve "Haftasonu toplantısı iptal oldu evde olucam" der. Adam hemen sevgilisini arar ve "Haftasonu karım evde olacakmış gelme sakın" der. Sevgilisi kızını arar ve "Dedeni ara gelmesine gerek kalmadı" der. Dedesi torunundan haberi alınca tekrar sekreterini arar ve "Haftasonu toplantıya katılıyoruz" der. Kadın kocasını arar, kocası sevgilisini arar, sevgilisi kızını arar, kızı dedesini arar, dedesi sekreterini arar, sekreter kocasını arar. Ve bitmek bilmeyen bu durum sonsuza kadar devam eder. Ne kadar birbirine zincirleme bağlı dimi? Ben böyle ilişkinin .!

Hiç yorum yok: