Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazar, Aralık 12

Az bile istiyorum.!!


* istiyorum ki herkes birbirinin söylediğine inansın. Öyle bi inansın ki "valla mı?" sorusunu hiç duymıyım. Bu nasıl bi alışkanlıktır arkadaş. Çevremdeki herkes yeminsiz bişeye inanmaz olmuş be.!

* istiyorum ki blog takipçilerindeki "Daha fazla" yazısına her tıkladığımda yeni bi kişi takip etmeye başlasın. O linkin takipçilerin devamını göstermek için konduğunu hala kabullenemiyorum tıklıyorum daha fazla kişi gelsin diye...

* istiyorum ki pazartesi günü olduğunda şirkette ilk yarım saat hatta bir saat "dün nasıl geçirdiler size, şampiyon kim olur" muhabbetinin bayanlar dahil olmak üzere yasaklanmasını. Beşiktaşlı olmamın bu konuyla hiç alakası yok.

* istiyorum ki önümüzdeki ay zam ayı olduğu için patronum beni çağırsın "yiğit 100'lerce kişiyle çalıştım ama senin gibi eleman görmedim. maaşına % 70 zam yapıyorum" desin. Bi kere de desin ulan.

* istiyorum ki senelik iznimde bu yaz güney yarım küreye ineyim sonra bi daha da dönmiyim buralara. Amma stratejik bi bölgede yaşıyomuşum be arkadaş çilesi bitmez, derdi bitmez, savaşı bitmez.!

* istiyorum ki arabamı benzinciye götürdüğümde ne kadar abi cevabına "fulle koçum görmüyomusun cüzdanı" diyebileyim.

* istiyorum ki eve gittiğim zaman play stationum bi kere de müsait olsun kasıla kasıla oyunumu oynayabileyim. Yok ama yok.! Her zaman biri var:))

Daha çok şeyler istiyorum ama şimdilik bu kadarı yeter...

Hiç yorum yok: