Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Çarşamba, Aralık 1

Aşık olmak güzel de şu sınavlar olmasa...


İyi geceler yavru ceylanım. Geçen pazar yine her pazarki gibi sıkıldım istanbulda, moralim bozuk, ceyran kesik, hele bir de KPSS sınavı varmış ya çok yazık.

KPSS. ismi çok kulağa hoş geliyo. Söylerken bile büyüleniyo insan. Hakkatten lan ne güzel bi sınav adı bu:) Kadriyemin bu pazar günü sınavı vardı. Baktı ki el işinde habire sapıklarla mücadele etmek zorunda kalıyo, bende patronlarının ağzını burnunu kırmak zorunda kalıyorum Kadriyem Kamuya girmeye karar verdi. Harbiden bak soktumun özel sektöründe ne kadar abaza varsa almış sazı eline, güzel bi kız işe başlayınca aklı sikinde atıyo adamların. Lan bunun bi de diğer tarafı var. Yarın öbür gün bizim kızımızda bi yerde işe başlar diye düşünen yok. Uzun lafın kısası Kadriyemin kafasına girdim. "Yaparsın kızım sen bu işi. Zaten Kamu sensiz bi yarım kalıyo. Bi bankaya attınmı kendini sonrasında gelsin paralar" diye verdim gazı. Ve sınava girdi bitanem. Sınav güzel de beklemesi çok sıkıcı arkadaş.! Saatler geçmek bilmiyo. Elinde çanta otur bi kenarda bekle acayip tuhaf bi durum. Sınavda çantalar falan içeri alınmıyomuş malum. Bir tuvalete gittiğinde beklemekten bir de sınavda beklemekten nefret ediyorum.!

Sınav sonrası her zaman ki gibi nasıl geçti diye sordum bitaneme. Güzel ama emin değilim dedi. Ulan nesi güzel o zaman. Ortam mı güzeldi yani. İçerde ikramlarmı güzeldi. Güzel olan neydi yaa!! Ama sınavdan çıkınca sanki dağları taşları aşmış gibi boynuma sarılması bütün o beklememin verdiği sıkıntıyı sildi süpürdü. Her hali bir başka karmaşık olan bu ilişkimin ilerleyen dönemlerinde sanırım Kadriye'm artık memur olarak boy göstericek. Takım elbise de bi başka güzel gösteriyo prensesimi ya. Eğer kazanırsa ilk takımı benden olacak. Şimdilik aramızda kalsın bu söylediklerim. Bekle bizi KAMU Kadriye'mle birlikte çok yakında sana giricez.!

Hiç yorum yok: