Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Çarşamba, Kasım 10

Sevdiklerimle kavga ettiğimde idam sehpama tekme atacak kadar kendimden nefret ediyorum..!!


"Su gördüm düşümde karanlıktı ve gürültüyle çağlıyordu."

Karanlıktı ve sen yanımda yoktun.!!

Dün gece bu sözleri sayıklaya sayıklaya uykuya daldım. Bunu yapmaktaki tek amacım yanımda olmasını istediğim kişiyi rüyamda görmekti. Heee bi halta yaradımı diyecek olursan yaramadı tabi. Rüyalarıma hükmetmeyi o kadar çok isterdim ki. Ama görmek istediklerimi değil görmek istemediklerimi gördüm dün gece hep. Mahalle bakkalımızı bile gördüm ama Kadriye'yi göremedim.

Bi kaç kere uyandım. Son uyandığımda saat 4:15'ti. Kavgalı olduğum Kadriye'yi aradım ve "Seni çok seviyorum lan" dedim. O da "ne diyon Yiğit gecenin bi yarısı" dedi. "Seni sevdiğimden bahsediyorum" dedim. "Bende seni seviyorum ama uykum var" dedi ve kapattı. Uykudan uyanınca bi başka çekilmez oluyo Kadriye'm. Yoktan sebepler yüzünden kavga ediyor olsakta hayatımın vazgeçilmezlerinden biri.

Hemen hemen bütün arkadaşlarımız evlenmemiz gerektiğini düşünse bile biz halen bu konuda bi karar vermiş değiliz. Sebebi ise benim fazla rahat olmam. Ama şu bi gerçek onunla kavga ettiğimde asla rahat edemiyorum. Barışana kadar dünya bana dar geliyor. Ve dün gece aramamdaki sebep galiba bencilliğim. Ondan çok kendimi rahatlatmak için aradım. Ve sanırım işe yaradı. Bu sabah dün sabahtan daha güzel...

2 yorum:

ebruli günce dedi ki...

Bencilce de olsa gecenin bir yarısı sevildiğini duymak güzeldir,merak etme...

pickurusu dedi ki...

n kadar melankolik oldun sen böyle adam. nolmuş sana. acil blogger desteği başlatıcam. yiğiti kıvama getirme operasyonumuz vatana millete hayırlı olsundu bari.

bana bak öyle şunu görücem bunu görücem diye kasma kendini. allahım korusun karşına hatunun biri yerine gulyabani gelirse görürsün. demedi deme. dedim çünkü adam!