Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Kasım 23

Nar'ıma sevgilerle:)

Çok sevdiğim Nar'ım Balım Peteğim bana kutsal bir görev vermiş. Kendisinin görevlerini emir telakki ettiğimden hemmen yerine getiriyorum. En hoşunuza giden resimlerden bitane seçip değerlendirmem söylenmişki bu konuda geçen sene yapılan yarışmada ilk 5'te olduğumu söylememe gerek yok sanırım.! Gelelim resmimize ve yorumlarımıza;

Bu fotoğrafı seviyorum çünkü; her baktığımda Kadriye'mi görüyorum. Zaten o yüzden blogumda da duruyor. Kadriyeyi ne kadar sevdiğimi anlatmama gerek yok sanırım:) Bir afiş olsa bana göre "BİLİNENİN AKSİNE EN ETKİLİ KURŞUN GÖZLERDEN ÇIKAR." olabilirdi. Tedavisi mümkün olmayan bir vuruş bu. Her baktığımda beni vuruyor ve tekrar aşık oluyorum. Ve ben bu resmi çeken kişiyim her ne kadar gerçek hayat bunu teyit etmiyor olsa da. Bundan sonraki resim ise sanırım çok büyük bir ihtimalle Kadriye'm ben ve Çocuğumuzun resmi olacak:)

1 yorum:

pickurusu dedi ki...

oh be sonunda pozitif bi bakış bulabildim. picin en kurusunun pek bi değerlisi. karakutuna zeval gelmeye:D yaz sen yaz eskisi gibi.