Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazar, Kasım 7

Hiçbişey yazasım yok diye 40 kere dersen öyle olurmuş..!!


Uzun zaman oldu farkındayım ama napabilirim? napalım olum sende biraz başının çaresine bak yaa.!! Bugün ben burdayım yarın yok olabilirim. Hayatını birilerine bağlı geçirmeyi tercih etmeseydin sende.!

Evet arkadaş 23 Haziran'dan bu yana hayatımda neler değişti neler bi bilsen. 5 ayda 5 yıllık birikmiş değişimi yaşadım. Yeniden işimi değiştirdim. En son iş görüşmemde ilanda aynen şöyle yazıyordu. "Finansal tecrübesi bulunan, tercihen iktisat fakültesi mezunu tecrübeli eleman aranıyor". Gittim tabi "ahha aradığım şey, işte beni tarif eden bir yer nihayet!" nidalarımla birlikte. Görüştük ettik falan filan. Ukalaca mülakatlar. Bekleme salonunda beklerken gelip geçenlerin gıcık gıcık bakışları altında yarım saat geçen süre. ve söz en sevdiğim yere geldi. Tabiki maaş konusuna. 800 tl demesinmi pezevenk. Ulan o kadar deneyime vereceğin para bu mu? Yoksa şirketin finansal sorunları çözmek için gerekli kaynağı maaşlardan keserekmi buluyor" diyesim geldi ama diyemedim..!! neyseki sonraki görüşmeye gittiğim yer daha mantıklı çıktı. Benim gibi bi adamı kaçırmanın neler kaybettireceğinin farkına vardı ve bana 1.450,00 tl başlangıç maaşı teklif ettiler. Bende kabul ettim. Etmesemiydim napsaydım?:)) Ve yeni arkadaşlarım gayet iyiler. Hayırlısı inşallah.

Artık ara ara yine görüşücez abicim. Gözlerinden öperim. Adam ol. Gelene gidene mukayet ol. Yokluğumu fazla belli etme..

Hiç yorum yok: