Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Çarşamba, Kasım 24

Hayatımın sifonu bozuldu, Çekiyorum ama eskiler bi türlü gitmiyo.!!

Ensenden yakalarım koççum benim diye sallarım sonra da sanki aradan geçen yıllarda hiç büyümemişsin gibi milletin içinde seni rezil rüsvay eder bırakırım. Yok yaa!! Ne güzel iş lan o öyle. Arkadaşım geçmişimdeki mutlu olduğum hareketler beni artık mutlu etmiyor. Benim hedeflerim artık çok daha büyük. Büyüdüm ben be! Artık istediğim mekana istediğim gibi girebiliyor ve trafik polisi gördüğümde kaçmak yerine yanaşıp inadına adres sorabiliyorum. Hatta artık adres sorma işide kapandı lan. Sen uyurken navigasyon diye bişey icat ettiler. Adamın yuvasına kadar götürüyo gözünü sevdiğim.

Bugün hiç tanımadığımı sandığım ama 15 dk kadar zorlayınca tanıdığımın farkına vardığım o öküzden bahsediyorum. Acayip değişmissin demekten başka bişey diyemedim. Çünkü hakkatten acayip sinirlendim. Aklıma bi zamanlar yaptığımız bişey geldi. O zamanlar okulda çok sinir olduğum Burak diye bi arkadaş vardı. Uyuz olmamın nedeniyse tabiki aynı kıza aşık olmamızdı:) Bigün Yenikapıda gezerken bunu gördüm. Daha doğrusu gördüğümü sanmışım. Hemen yanımda dengesizlikte sınır tanımayan bi arkadaşım var tabi. Herkesin okulda böyle arkadaşları vardır:) Saldım bunu üstüne. Git dedim dal şuna:) Yaklaştı yanına ama ne yaklaşma. Çat diye yapıştırdı ensesine. "Naber lan o.ç. Okulda görüşemiyoruz hiç. Özledim lan seni" diye. Çocukta yanlış adam çıktı. Bunlar bi girdi birbirine.Ayırana kadar canımız çıktı. Sanırım o hareketlerin diyetini ödüyorum:))

Gelelim artık neyin beni mutlu ettiğine. Misal; Böyle havuzlu bi villam olsun, kapısında mercedesim olsun idi bir zamanlar insanların yaşam amaçları. Ama inan benim böyle hedeflerim yok. Tamamen bana sadık olduğuna inandığım ve sadık kalacağım bir eş adayım var ve çoluk çocuğa karışmak istiyorum artık. Hedefin bundan daha büyüğümü olur. Olmaz adamım olmaz! En azından benim için olmaz! Harbiden yaa evleniyim ben artık:) Evet evet yavaş yavaş yolunu yapmalıyım..

1 yorum:

Hazel dedi ki...

sanırım sendin yine.
Hep geçmişten birileriyle karşılaşıyorsun.

havuzlu villa ve mercedes? eheh.Kim istemez ki?