Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Kasım 8

Hayat eskiden yüzüne bakmadığın hatunları seneler sonra bomba gibi karşına çıkaracak kada acımasız..!!


"Keser döner sap döner, gün gelir hesap döner"..

Bu lafı benim beynime kazıyan şeyin "Kolpaçino" gibi saçma sapan bi film olduğunu söylesem inanırmısın? Elbette inanırsın. Sonuçta aynı yolun yolcusuyuz. İşte böyle böyle bilgi dağarcığımızı geliştiriyoruz da farkında değiliz aslında. Neyse şimdi konu bilgi dağarcığım değil abicim. Konuyu dağıtmıyım.

Az önce kimi gördüm biliyomusun? Özlemi gördüm. Evet evet 7nci sınıfta bana aşık olan ama benim kendimi bi bok zannedip dönüpte yüzüne bakmadığım özlem varya. heh işte onu gördüm.

Özlem çok güzel diyebileceğim bi kız değildi o zamanlar. Çalışkandı ama bende çalışkandım. Her soruya "örtmenim, örtmenim" diye zıplayacak kadar çalışkandı hemde. Bir gün müzik dersindeydik. Tahtaya kalkıp bi şarkı söyledi. Ve şarkıyı bitirdikten sonra "bu şarkıyı Yiğit'e armağan ediyorum" demişti. Zamanın romantik şarkılarından biri işte. O kadar iplemediğim için şarkıyı bile hatırlamıyorum şimdi. Yoksa hiç unuturmu insan ciddiye aldığı birinin kendisine armağan ettiği şarkıyı. Sonra konuştuğumuzda bana aşık olduğunu söylemiş ama ben pek ciddiye almamıştım. O zamanlar tabi tuzum kuru. Diğer sınıflardan (bi de 8nci 9ncu sınıftan) her ay ayrı bi kızla çıktığımdan dolayı yüz vermemiştim Özlem'e. O ise bugünü bekler gibi sessiz sedasız aşkını kalbine gömmüştü sanırım.

Uzun lafın kısası o Özlemi gördüm. Arabamı park ettim tam. O da park ediyodu arabasını. Derken "Yiğit naber" diye bi ses duydum. Döndüm arkamı "Tanıyamadım pardon" dedim. "Özlem ben hatırlamadın mı" dedi. "Hatırla ulan hatırla, böylesi bi güzelliği nasıl unutursun" diye yiyorum kendimi ama hatırlayamıyorum. Sonrasında hatırlattı kendini. Nerlerdesin napıyosun falan yarım saat oturduk bi yerlerde konuştuk. Valla abi bana yüz verirmi bu saatten sonra bilmem ama uzun zamandır bu kadar keyifli bi sohbet etmemiştim kimseyle. Telefonlarımızı verip ayrıldık. Haftasonu ya da bayramda görüşelim dedim. "Bakarız" der gibi baktı ama ümidim var abi. Gülüşü hala gözlerimin önünde. Artık bi kaç gece rüyalarıma da girer. Napmışım ben be arkadaş! Neyse en azından ümidim var. Gerekirse karşısına dikilir bi şarkıda ben söylerim ödeşiriz. Özlem duy sesimi özlem. Pişmanım...

8 yorum:

Hazel dedi ki...

eh ne diyeyim ben sana.
Neyse, sohbet etmiş en azından seninle.
Numarasını da verdiğine göre bence şansın vardır.
Okuyanlar da ders alsın, şimdi bakmadığın sonra ağzını açık bırakabiliyor

güzel, ibret alınası bir yazı.
Kendine iyi bak,

Ama Özleme çok sırnaşma.
Gözünde küçülürsün sadece.
kuul ol biraz yani.
Değer ver ama... neyse benden iyi bilirsin heralde.
çok konuştum ben.

:)

çizer (drawer) dedi ki...

bence açık konuşayım; direkt atlama,dostane bir tavırla yaklaşmıştır.
1hafta öncesine kadar facebook denen saçma aletten eski arkadaşlarımı buldum ve dostane bir biçimde yaklaştım,lakin sonuç çoğundan "bigün bulaşalım mı ee ıımm" gibi kekelemelerine maruz kaldım,özlem tipinde gülümseyip geçtim.
diyorum tabi ben

ebruli günce dedi ki...

:)))
neyse çıkmadık candan ümit kesilmezmiş...

Beyaz Büyü dedi ki...

özlem özlem özlem özledik be abi seni!

ne demişler alma mazlumun ahını.. almışsın zamanında şimdi kıvranır durursun oh! kadın dayanışmamı yapar ve giderim..

Yiğit dedi ki...

@Hazel tam olarak duymak istediklerimi yazmışsın.Ellerine sağlık. Sende kendine iyi bak:)
@çizer (drawer) uyarını dikkate alıcam söz:)
@ebruli günce tabiki benim hala ümidim var ya..!!
@Beyaz büyüm tekrar nice senelere:)) Özlem dediğin nedir be abi. Hem kendi bilir. Bana özlemmi yok be arkadaş.!!

pickurusu dedi ki...

bana bak adam! bi daha bu kadar uzun ara verme. karakutu şahsına özel değil artık bize de mal oldu. yaz da okuyalım.

Yiğit dedi ki...

Tamam Nar'ım bundan sonra daha dikkatli olucam:)))

pickurusu dedi ki...

eyv :D