Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Kasım 12

Hani bi kilim yeter.!'di.Bak bi skim yetmiyo işte..


Sevmişte, çok sevmişte yapamazmışta, yanımda olsun yetermişte. Hadi lan bırakın bu ayakları. O eskidenmiş. Ulan murat'la sözlüsünün sözünde bulundum. Aynen kurban pazarlığı gibi. Ne alırsın, ne verirsin. Kaç tane takarsın. Takmazsan iki elim yakanda olur. vs.vs..

Gelin olacak kızların ailelerini anlıyorum. Kızının geleceğini sağlama almaya çalışıyorlar kendilerince. Ama sonuç olarak evlendiği zaman o takıları gerektiğinde zart diye bozduruyolar zaten. Ve ayrıca sadece aile değil. Sözlüsü maşallah o olsun bu olsunla çocuğu daraltmışta daraltmış. Garibim Murat'ım napsın çekmiş çekmiş kafayı gelmiş akşam bana. Napcam yiğit ben. nasıl yapcam. Ulan oğlum sözlenirken banamı sordun da çözüm için bana geliyosun dedim. Bastım tekmeyi aga. Üzerime vazife olmayan işlerde 78 siktirgit gücünde oluyorum.!

Bir kilim yetmez sevgilim. Reklamlarda seni kekliyolar haberin olsun:)

2 yorum:

Hazel dedi ki...

durumu çözmüşsün kuzum.
Evliliği, sözü ciddi birşey haline, ticari birşey haline getirdiklerinde işin duygusal bölümü yokoluyor.

hepsi saçma ya.
gerek yok gerçekten.
Seni sevdiğine inanıyorsan bir imzaya bakmaz bu işler :)

Yiğit dedi ki...

Hazel evet imza ile olsaydı bu kadar çok boşanma vakaları artmazdı. Ben yine bildiğim yolda ilerliyim. Verdiğin destek için çoook teşekkürler.:)