Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Kasım 20

...


Ah be Kadriye'm. Ah be canım. O kadar üzüyorsunki beni. Ama kendimce çok sert yapımdan sana belli edemiyorum. O koskoca gözlerini o koskoca kafanı parça parça etmek istiyorum bazen ama kıyamıyorum. Gerçekten yaa seni bazen tekme tokat dövmek istiyorum. Hani bi hikaye var o geliyo aklıma. Sensiz yapamıyor olmamın nedenini en güzel bu hikaye anlatıyor galiba.. Ulan hastalığa benzetiyor olduğumu bi duysa gebertir beni:)) Sen benim canımsın canımmm..!!

-Geçmiş zamanda adamın birine bi hastalık musallat olmuş. Adam yataktan kalkamaz hale gelmiş artık ağrılardan. İyice cansız bi deri bi kemik olmuş. Hastalık adamın bu haline o kadar çok acımış ki ve adamın bedenini terk etmeye karar vermiş. O uyurken bedeninden çıkmış ve karşısına geçip uyanmasını beklemeye başlamış. Adam uyandığından karşısında daha önce hiç görmediği bu canlıyı görünce "Sen'de kimsin!" diye sormuş. Hastalıkta "Ben sana senelerdir acılar çektiren hastalığınım, artık seni rahat bırakmaya karar verdim" demiş. Adam hemen hastalığın ayaklarına kapanmış ve ağlamaya başlamış."Aman beni terk etme. Seni senelerdir taşıyorum. Huyunu biliyorum, suyunu biliyorum. Ne zaman azalırsın, ne zaman çoğalırsın. Neleri yapmalıyım, neleri yapmamalıyım artık hepsini öğrendim. Şimdi sen gidersen senin yerine başka bi hastalık gelir. Çaresini bilmediğim dilinden anlamadığım hastalıklarla beni uğraştırma. Gel yerine geri dön" demiş.

Unutmadan burdan Özlem'e seslenmek istiyorum. Boyun devrilsin Özlem:)) Ulan dünya tersine döndü ya. Özlem'i de kaybetmişiz:))))))

Hiç yorum yok: