Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Kasım 15

Bayramda tatilemi gidilir yoksa akraba ziyaretinemi.?


Açıkçası ailemden aldığım talimatlara göre akrabalarımı ziyaret etmeliyim, ama içimdeki ses bana uzaklara gitmem gerektiğini söylüyor. Bu bayram bi değişiklik yapıp dublör kullanmayı planlıyorum. Aslında öyle bişey olsa ne güzel olur dimi yaa. Bastırsam parayı (ki para bok gibidir söylemesi ayıp) adresleri versem tek tek "gitceksin bunlarla görüşceksin bayram sonrası bana rapor olarak sunacaksın" desem. Nasıl olur sence? Ne dersin hoş olmaz mı? Ama olmaz herhalde yaa. Keşke olaydı be kuzen. İnan varya bayram geldiğinde en çok daraldığım şey ziyaretlerdeki gereksiz sohbetler. İşin yoksa git Çanakkale'ye. Vay be kocaman olmuşsun, heyt be amcasının yiğit'i, gelin bakıyım bi güleşinde görelimler...

Diğer taraftan dini olarak baktığımızda dinimiz akraba ziyaretini emrediyor. Ben bu ikilemde ailemin talimatlarından çok dini açıdan bakarak yine akrabalarımı ziyaret etmeye gidicem. Başka hayırlı bi işim yok en azından bunu yapıyım be abi. Evet yaa ne kadar hayırsız bi adamım ben.! Ama düzelicem arkadaş. Düzelmemi dileyen herkesin dualarını bekliyorum. Hepinize hayırlı bayramlar diliyorum. Bayramdan sonra ya gelirim ya gelmem. Kimseye söz vermiş olmayalım:)

2 yorum:

lunelyyn dedi ki...

şıklar eksik bence ikisde değil cevap veriyorum bayram günü işe gidilir :):)

Yiğit dedi ki...

aaa evet ben unutmuşum. Geçmiş olsun ne diyim:))