Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Haziran 17

Her Yiğit Gibi Benimkide Meydanda...


Selam sevgi pıtırcığı. Uzun uzun aralar veriyorum artık sana. Ama çalışıyoruz boğlum. Hem yeni patronum eskisini mumla aratıyo diye sana söylemiştim. Blogger'ın bensizliğe alışmış olmasının farkındayım. Ama ben yazmak için hala fırsat kolluyorum. Sanki varya ben yazmasam bu alemde blogger madara olacak. İnternet bi eksik gelecek insanlara gibi geliyo:) Öyle ya koskoca ben. Olmazsa olmazım bi yerde. Her varlık gibi görev ve sorumluluklarım var. Ama nedense benim bünyem görev ve sorumluluk deyince böyle abuk subuk şeylere daha bi önem veriyo ve yapamayınca daha bi içleniyo.

Koca gün çalışıyorum artık. Patronum canımı çıkartıyo desem yeridir. Ve ben çalışıyorken sanıyorum ki benim dışımda herkes skiyle ceviz kırıyo. Alemde benden başka çalışan yokmuş gibi gelip bi zoruma gidiyoki sorma. Halbusi (bu halbusi lafıda türk malı dizisinin bana armağanıdır. Boyları devrilsin.) herkes evine yorgun argın geliyo. Misal dün akşam kadriyemle birlikte biyere gitcektik. yaaaa çok yorgunummmm, lütfeeeen oturalım film izleyelim diye anırmaya başlayınca yattı tabi. Ama itiraf etmeliyim anırırken bile çok tatlısın be kadriyem. Canımsın...

Eski kız arkadaşımla birlikte iki üç gezdik tozduk. Ama yürümedi be abi. Eski tadı olmadı yani. Ben çekiniyom o çekiniyo. Böyle tetikte bi ilişkinin kime ne faydası olacak ki. Hazır onunla ilgili tüm acıları çekmişken o da benimle ilgili düşüncelerini sıfıra indirmişken kızcağız yoluna gitsin baaaari diyerekten ayrıldık. Ne boktan bi aşk hayatım var bende anlamadım.

Sıcaklar her tarafımı yakıyor aga. Cimri patron klima alcam diye babamın bana beş senede bisiklet almasına getirdi olayı. Klima diyoruz adama. Utanmasa "ben size daha güzelini alcam" dicek adam. Eeee patronu tepene çıkarırsan olacağı bu. Yüz vermicen arkadaş. Bunu bilir bunu söylerim.

Sağlığım sıhhatim iyi. Arkadaşlarım her zamanki gibi ölümüne beni sömürüyor. Böyle sömürü afrika kıtasında bile görülmemiştir. Yakında BM'den yardım isticem o haldeyim. Ulan birinizde şu bloga giripte okuyun be. Bezdim ulan bezdim.!! Selam saygı hürmet. Grşrz:))

4 yorum:

sanitabant dedi ki...

bizim patron da seninki gibi. Ay çok sıcak, bayilacağimm diyorum, üfleyim geçer diyo. ya sabır çekiyorum tabi, parasını kıydı bi vantilatör aldı ama allah için. İçerdeki sıcak havayı alıp yüzüne yüzüne üfleyenlerden.

arada böyle yaz lan, gurbetçi mektubu tadında oluyo, iyi oluyo:)

Beyaz Büyü dedi ki...

sen yaz sen yaz bak okuan birileri var ((:
türk malını izlediğini söyleme be abi yapma bunu !! sana yakıştıramadım..
patronuna ve sıcaklara lanet okuyorum..
"ben size daha iyisini alıcam" o da iyiymiş :D
sağlığın sıhatin iyiyse gerisini koy ver gitsin !!

ebruli günce dedi ki...

Bak gel sen beni dinle Kadriyeni ellere yar etme :))

lunelyyn dedi ki...

ahh be yiğit bi kopan sen değilsin merak etme birileri seni gözetliyor hala bak arada bi sen gibi uğrayıp gidioz :D