Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Çarşamba, Haziran 2

Eskiye rağbet olmaz olur mu? Olur... Bal gibi de olur arkadaş.!!


Ulan aradan geçen onca aydan sonra seni yeniden bıraktığım gibi bulabildim ya nasssııı sevindim bilemezsin. Aga eski sevgilimle barıştık. Ama ben böyle barışmaya sokıyım. Ben tripte o tripte eli elime değmesin diye bi dünya ince ayar çekmeler, o benim yanıma gelmek istememeler. Yok efendim geç oldu artık ben kalkıyım şeklinde kız istemeye gelmiş gibi konuşmalar. Kızamıyorum da.. Bi keresinde sıçtığım için ilişkinin içine acayip dikkatliyim. Seviyorum da lan kızı. Hemde acayip seviyorum. Herşeyiyle güzel benim için. Bugün yine yemeğe gitcez. Ama sanki yeni tanışıyo gibiyiz. Uyuz oluyorum arkadaş. Ben böyle hemen unutulsun gitsin. Herşey kaldığı yerden devam etsin demiyorum tamam. Ama bunun yaptığı resmen yeniden tanışmak:)) Ama mecburen idare edeceğim. Altı aydır yalnızım, dardayım, zordayım. Kimseyi takmam triplerindeyim ama zor be kardeşim. Sen bilirsin benim halimi. Artık mecburen kıymet bilcez. Yaş kemale eriyo yavaş yavaş:)) Sevdiğim gerçeğini de eklersek ben bu kızı bu aralar üzmiyim be. Dimi lan? Tabiki:) Hadi sonra bi ara görüşürüz.

Hee unutmadan Nar'ım balım peteğim gelmiş selam vermiş gitmiş. Hoşgelmiş sefa gelmiş. Her zaman bekleriz. Hepinizi:)

3 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

Senin bloğu kapattığını düşünmüştüm
Nerelerdesin olum sen..
Yazı yok bişi yok..
Hadi hadi iyisin ama yine barışmışsın sevindim iyi bişiler yazdığına..
Kız evi naz evi diye boşuna dememişler 1 hafta sonra eski haline döner görürsün..
Beyaz Büyü dediydi dersin..

ebruli günce dedi ki...

Sevindim seni adına,yakında eski halinize sönersiniz...

' Zeré ' dedi ki...

Geldi bahar ayları gevşer gönül yayları e'mi.Hayırlı uğurlu olsun diyelim darısı tüm bekarların başına.Sonra gökten 3 elma düşsün ama biri muhakkak benim başıma düşsün.Sevgi ile :)