Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Çarşamba, Haziran 23

Doğa İçin Çal..

Doga icin cal ! / Divane Asik Gibi - Official Video from Doga icin cal on Vimeo.

Feci duygusala bağladım. Olur olmaz her boka ağlıyorum. Ailemden ayrı kaldığım gerçeği her dakka karşımda. 5 yaşında veletler gibi oturup ağlıcam yolun ortasında ama yaşımdan başımdan utanıyorum. Bi de dün bi kız yolda bi amca laf atınca "götünün kılları ağarmış be, utanmıyomusun" dedi. İlk defa böylesi bi gözlemle karşı karşıya geldiğim için kendimi tutamadım ve koyverdim kahkahayı. Ama çok enteresan geldi. Bu ara baya dengesizleştim. Ki yazıma bile yansıdı zaten. Galiba yaz geldi ya ailemin yanına gidesim geldi ondan böyle oldum. Evet evet tatile gitmeliyim. Ya da olmadı maçkaya gidiyim. Ne güzel söylüyolar yaa. Keşke bende bu klipte oynasaymışım. Zaten bi ben kalmışım.:)

2 yorum:

ayşa dedi ki...

"götünün kılları ağarmış be, utanmıyomusun" :D:D hiç güleceğim yoktu yahu bayağı yaratıcıymış kız :)) doğa için çalın bu parçasıda süpermiş devamını bekliyoruz :))

rengarenk dedi ki...

Evet, aileden ayrılınca öyle tuhaf dengesiz durumlara girebiliyorsun. Benimki biraz zaman geçince depresyona bağladı sonra da aileme geri döndüm be. :p Aman yaw.
Amcaya iyi kapak olmuş.
Parça da çok güzel, sevdim. :)