Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Nisan 24

Yüzü gülen içi kan ağlayan insanlarız artık...


İçim daralıyo arkadaş. Kaç hafta oldu yeni işime başlayalı ama içimde zerre kadar heyecan yok. Baktığım her yerde eski arkadaşlarımı görüyorum. Eski işyerimin duvarlarını görüyorum. Hani böyle aşık olduğun kadın tarafından terk edilirsin de baktığın heryerde onu görürsün ya aynı o haldeyim arkadaş. İşime aşıkmışım meğer de farkında değilmişim. İşimi ben terkettim oysa ki. Tamam fazla kazanıyorum yeni işyerim de ama herşey para değil ki. Ulan yavşak patronum az adam olaydı ben bu yaban ellere gelip işbaşı yaparmıydım. Ama maalesef yavşaktı.

Yeni arkadaşlarla tanıştığım için hepsiyle samimi olmaya başladım yavaş yavaş. İlk işe başladığımda yüzlerindeki gülümseme beni fazlaca mutlu etmişti. Heh dedim tamam artık huzur dolu bir şirkette çalışacağım. Ama nerde amına koyim. ikinci gün başladılar dertlenmeye. Evet abi ya herkes ruhsal anlamda bozuk. Herkes bunalımda. Yüzü zorla gülmeye çalışan ama içinde fırtınalar kopan insanlar topluluğuyuz artık. Elimden bişey gelmiyor üzülmekten başka. Çünkü herkesi mutlu edebilecek bi imkana sahip değilim. Ulan kendime yetmiyorum mutlu olmak için başkasına nasıl yardım ediyim. Komedi filmleri izlemek bu yüzden herhalde bayağı bir revaçta. Herkes dertlerini unutmak için habire komedi filmlerine veriyor kendini. Allah hepimize yardım etsin.

6 yorum:

' Zeré ' dedi ki...

İşin özünü kavramışsın Yiğidim ...Dertler derya olmuş bizde bir sandal misali debelenip duruyoruz işte.Hayırlı olsun yeni işin de sevgiler :)

naR dedi ki...

o zaman ne diyoruz hep beraber; Batsın bu dünya:Pp

kara kutulu Yiğidim yeni işin hayırlı olsun. uzun zaman ara vermiştim ben de. bi öküz toslamıştı kalbime. atlatıyorum ama sen yine kaykılmışsın gördüğüm kadarıyla. yüzü gülen ama içinde fırtına kopan insanlara şaşırmamak lazım yeaa . ya dışında fırtınalar olup aslında içi gülen insanlar olsa ne yapacaktık çevremize. hatta bunlardan ortaya karışık alsak akla da ömre de zarar. bırak dağınık kalsınlar.

lunelyyn dedi ki...

malesef bende iş iş diye yakınıyordum evde oturmaktan mutlu değildim işe başladım hatta mt olmayı ve iş ortamımı çok sevdim fakat hala mutlu değilim ...
bazen bir şeyleri istiyor elde ediyor ama hala eksik birşeyler olduğunu düşündüğümüz için işte bu aradığımdı diyemiyoruz ...

Adsız dedi ki...

Ben genellikle ama blogları sonrası yok blogunuza, şaşırtıcı çalışmak beni zorladı .. güzel ...

Adsız dedi ki...

Orada bazı iyi puan tamamladı. Ben konulu bir arama yaptım ve kişilerin çoğunluğu blogunuzun ile hemfikir olacaktır bulundu.

Adsız dedi ki...

What i discover troublesome is to discover a blog that can seize me for a minute however your blog is different. Bravo.